Strona 3 z 4

Re: Konserwacja opon.

: 25 wrz 2018, 23:14
autor: mrobaszki
Zmartwiłeś mnie tą informacją, dobrze że zrobiłem sobie zrzut zaprojektowanego toru :D
Pozdr
MRO

Re: Konserwacja opon.

: 26 wrz 2018, 10:51
autor: norbert1222
Hurra!!!
Od dzisiaj strona działa znów w nowej szacie.
Widocznie tylko ulepszali a nie skasowali jej.
To co dobre jednak nie znika.

Re: Konserwacja opon.

: 26 wrz 2018, 22:22
autor: winnepago
Piszę w sprawie różnych prędkości aut.. mam 3szt. GT3 i 1szt DTM. Każde auto ma inne właściwości jezdne ale generalnie przyspieszenie i hamowanie są bardzo zbliżone. Jedne są nadsterowne inne podsterowne itp itd... ale hamowanie i przyspieszanie identyczne niemalże... Ale... miałem tak też na poczatku że było tak jak piszesz i okazało się po wielu kombinacjach z tym związanych że nie kodowały się poprawnie. Teraz z reguły stawiam wszystkie auta na cu i koduje je wszystkie na raz (prędkość, hamowanie, zbiornik paliwa) ja wiem ze to pewno sprawdziłeś ale ja miałem taki przypadek u siebie. Aplikacja nie zawsze robiła nastawy aut jak należy.

Re: Konserwacja opon.

: 14 paź 2018, 00:44
autor: norbert1222
Wpadło mi ostatnio trochę nadgodzin w pracy i zakupiłem więc Nowe auta. Pisze dlatego żeby znów wznowić temat nierównych aut. 3 auta i na tych samych ustawieniach toru prędkości są matematycznie różne. Już bez pomiarów czasu wiedziałem ze tak będzie bo odnosiłem tył auta i próbowałem na sucho jak koła kręcą. Pomiary czasu to potwierdzily. Żeby było w miarę równo to mercedes jest na 4 bmw na 5 A ford capri na 6. Inaczej mercedes przebija inne O sekundę na okrążeniu gdzie czasy wynoszą Koło 6,2 sekundy. Masakra.

Re: Konserwacja opon.

: 14 paź 2018, 09:36
autor: Petrus
Niestety róznice pomiędzy modelami są. Dziwne trochę że tak duże.

Z tego też powodu wyścig powinno sie prowadzić samochadami z tej samej kategorii.

Ja mam np. Audi A5 (D132)
lub
Ferrari (D124),
lub
Porsche 919 (D124)

Re: Konserwacja opon.

: 15 paź 2018, 11:52
autor: norbert1222
Ale uwierz mi że nawet samochody tej samej klasy mają duże różnice.
Niestety silniki silniki silniki... to chińszczyzna.
Mój nowy mercedes to już nie jeździ a zapierd.... nawet mi go ciężko ogarnąć. Syna nie daje rady nim jeździć.
Ja kręce o sekunde lepsze czasy od większości moich aut. Koszmar.

Re: Konserwacja opon.

: 15 paź 2018, 11:55
autor: norbert1222
Petrus a mam pytanie.
Kupiłem ostatnio też 2 samochody 124 na próbę.
Ja nigdzie nie mam na torze wewnętrznych poszerzeń a tylko zewnętrzne (do 132 to wystarczało). Czy przy jeżdzie po zakrętach tylne koła nie będą mi spadały za tor???? Przód wiadomo idzie po szynie ale tył lekko ścina zakręty.

Re: Konserwacja opon.

: 16 paź 2018, 07:20
autor: Petrus
Może czasami spadać. Przy normalnym nie za ostrym zakręcie nie powinno być problemu, koła lekko tylko wystają. Najbardziej odczujesz "wychodzenie poza zakręt" na wyjściu z zakrętu na prostej, kiedy samochód driftuje i wraca na tor jazdy. Robi wtedy takie S.

Re: Konserwacja opon.

: 17 paź 2018, 07:44
autor: norbert1222
JA co prawda i tak będę jeździć z magnesami, gdyż syn jeszcze sobie nie poradzi bez. Testowaliśmy to na 132.
Petrus czy istnieje możliwość dorobienia wewnętrznych poszerzeń z jakiegoś materiału?? JA myślałem o dece balsowej. Łatwa w obróbce i łatwo można potem pomalować. Może nie jest super mocna ale chyba nie musi być.

Re: Konserwacja opon.

: 17 paź 2018, 11:04
autor: Petrus
Można ze sklejki 8mm i wszystkiego innego co ma 8mm. :D .

Re: Konserwacja opon.

: 17 paź 2018, 12:50
autor: norbert1222
No właśnie taka 8mm deskę z balsy mam. Łatwa w obróbce i tania. Dzięki Petrus. Ciekawostkę Ci powiem. Niektóre auta carrera 132 mają dzielona przednią oske. Koła z przodu kreca sie niezaleznie. Wiedziałeś?

Re: Konserwacja opon.

: 17 paź 2018, 15:49
autor: Petrus
Aaaa ......... to akurat wiedziałem :D :D . Mam takie jest to BMW M3. Bardzo słabe rozwiązanie bo koła źle chodzą. Zaleca się wymianę na pełną ośkę.

Re: Konserwacja opon.

: 18 paź 2018, 16:28
autor: norbert1222
Ale mi chodziło o auta Carrera. Ja nie wiedziałem przed zakupem.
A to moje carrerowe auto sie nie da przerobić na pełną oś bo to chodzi o konstrukcję prowadnicy. Ja myslę że carrera musiała zrobić takie rozwiązanie - wymusił je kształt auta. Ja też mam BMW M3 carrery i tam jest pełna oś.
Twoje rozumiem że innego producenta.

Re: Konserwacja opon.

: 22 paź 2018, 16:55
autor: Petrus
norbert1222 pisze:Ale mi chodziło o auta Carrera. Ja nie wiedziałem przed zakupem.
A to moje carrerowe auto sie nie da przerobić na pełną oś bo to chodzi o konstrukcję prowadnicy. Ja myslę że carrera musiała zrobić takie rozwiązanie - wymusił je kształt auta. Ja też mam BMW M3 carrery i tam jest pełna oś.
Twoje rozumiem że innego producenta.
Moje też Carrery tylko, że starszy model. W nowym jest wszsytko OK.

Re: Konserwacja opon.

: 24 paź 2018, 20:42
autor: figar3
Ja mam 3 auta Laferrari i ostatnie które kupiłem (czerwone) było wyraźnie szybsze niż pierwsze (białe). Po dłuższym testowaniu (wymieniałem wszystko w środku) wyszło, że silnik. I tutaj zauważyłem że kręcąc tylnią osią (palcem) wyraźnie było czuć większy opór w białym modelu (tym wolniejszym) niż w czerwonym (tym szybszym). Rozebrałem silniczek i nasmarowałem tym co miałem pod ręką (olej kujawski). Efekt był natychmiastowy i białe autko zaczeło jeździć tak szybko jak czerwone. Niestety po kilkunastu posiedzeniach silnik zdechł. Jednak po rozmowie z kolegą z pracy, który zna się na silnikach wyszło, że było to zwarcie na uzwojeniach silnika. Na ten moment wsadziłem tam silnik z audi a5 i mam zamiar zamówić nowy. W ten weekend będę testował wszystkie trzy Laferrari (nie posiadając jeszcze nowego silnika) i dam znać czy osiągają podobne prędkości. Jednak jestem gotowy ponownie naoliwić te które okażą się wolniejsze od reszty i też postaram się to potem opisać.