100% mocy z kontrolera/dżojstika/regulatora prędkości GO!!!
: 10 sty 2014, 12:12
Na wstępie chciałbym zaznaczyć ze nie biorę żadnej odpowiedzialności za wszelkie przeróbki i każdy kto ma zamiar je wykonać robi to na własną odpowiedzialność ;)Również nie jestem pomysłodawca tej przeróbki lecz znalazłem to jakiś czas temu szukając rożnych dziwnych rzeczy nt slot cars.
Jak wiadomo kontrolery GO!!! maja przyciski TURBO i z pilota można uzyskać 70% mocy po wciśnięciu kciuka do oporu + 30% po wciśnięciu przycisku TURBO co daje nam 100%. Można to odebrać jako tzw KERS z F1. Aby uzyskać 100% mocy na regulatorze bez użycia turbiny należy rozebrać pilot oraz samą końcówkę/wtyczkę. Pojawi nam się taki widok
Następnie należy zdemontować wnętrze czyli płytkę oporowa uważając na blaszki stykowe oraz same druciki ,odlutować czerwony kabelek wskazany wkrętakiem i schować tak by nie przeszkadzał.
Kolejnym krokiem jest odlutowanie kolejnego czerwonego kabelka, należy go przylutować do niebieskiego na samym dole .
Pilota można skręcić bez przycisku TURBO ,ułożyć odpowiednio kabelki i skręcić. Teraz przechodzimy do wtyczki. Trzeba użyć czegoś ostrego w moim przypadku był to nóż do tapet. Wtyczkę należy naciąć po bokach(wtyczka jest złożona na tzw zamek i nóż nie wejdzie do środka) oraz podważyć wewnątrz aż pęknie wewnętrzny kolek mocujący(jest oryginalnie sklejony) przy tym uważamy na blaszki oraz na kabelki.
Na zdjęciach poniżej jest ukazane oryginalne ułożenie kabli we wtyczce ,należy zamienić kabelek CZERWONY z NIEBIESKIM miejscami, można pociąć kable zostawiając blaszki na swym miejscu lub lutownica przygrzać plastik(w miejscu wskazania wkrętakiem)
Całość można złożyć, ja kleiłem wszystko klejem na gorąco ,gdyż można to później z łatwością rozkleić i powrócić do oryginalnego ułożenia.
Jak wiadomo kontrolery GO!!! maja przyciski TURBO i z pilota można uzyskać 70% mocy po wciśnięciu kciuka do oporu + 30% po wciśnięciu przycisku TURBO co daje nam 100%. Można to odebrać jako tzw KERS z F1. Aby uzyskać 100% mocy na regulatorze bez użycia turbiny należy rozebrać pilot oraz samą końcówkę/wtyczkę. Pojawi nam się taki widok
Następnie należy zdemontować wnętrze czyli płytkę oporowa uważając na blaszki stykowe oraz same druciki ,odlutować czerwony kabelek wskazany wkrętakiem i schować tak by nie przeszkadzał.
Kolejnym krokiem jest odlutowanie kolejnego czerwonego kabelka, należy go przylutować do niebieskiego na samym dole .
Pilota można skręcić bez przycisku TURBO ,ułożyć odpowiednio kabelki i skręcić. Teraz przechodzimy do wtyczki. Trzeba użyć czegoś ostrego w moim przypadku był to nóż do tapet. Wtyczkę należy naciąć po bokach(wtyczka jest złożona na tzw zamek i nóż nie wejdzie do środka) oraz podważyć wewnątrz aż pęknie wewnętrzny kolek mocujący(jest oryginalnie sklejony) przy tym uważamy na blaszki oraz na kabelki.
Na zdjęciach poniżej jest ukazane oryginalne ułożenie kabli we wtyczce ,należy zamienić kabelek CZERWONY z NIEBIESKIM miejscami, można pociąć kable zostawiając blaszki na swym miejscu lub lutownica przygrzać plastik(w miejscu wskazania wkrętakiem)
Całość można złożyć, ja kleiłem wszystko klejem na gorąco ,gdyż można to później z łatwością rozkleić i powrócić do oryginalnego ułożenia.