Strona 1 z 2

projektowanie torów

: 03 gru 2015, 09:16
autor: martinez76
z jakiego programu korzystacie przy projektowaniu torów?
jakieś linki mogę prosić?

dzięki

Re: projektowanie torów

: 03 gru 2015, 16:34
autor: mac

Re: projektowanie torów

: 03 gru 2015, 19:15
autor: martinez76
dziekuje

Re: projektowanie torów

: 07 gru 2015, 22:29
autor: Petrus
martinez76 pisze:z jakiego programu korzystacie przy projektowaniu torów?
jakieś linki mogę prosić?

dzięki

Ja również z http://www.autorennbahnplaner.de/ i bardzo sobie chwalę :) .

Re: projektowanie torów

: 07 gru 2015, 22:52
autor: martinez76
tak wyglada bardzo fajnie ale wybralem uracerweb

czy komus udalo sie polaczyc ten program poprzez komputer z torem?

Re: projektowanie torów

: 13 gru 2015, 11:40
autor: TomeG
Korzystam (od wczoraj z pełnej wersji) autorennbahnplaner.
Napiszcie proszę:
1. czy istnieje możliwość budowania równocześnie dwóch kawałków toru i złączenie ich później
2. gdy zaznaczam jeden odcinek toru i próbuję go przesunąć czasem przesuwa się tylko on, a czasem z kilkoma sąsiadującymi odcinkami - jest w tym jakaś logika?

Re: projektowanie torów

: 15 gru 2015, 07:04
autor: Petrus
TomeG pisze:Korzystam (od wczoraj z pełnej wersji) autorennbahnplaner.
Napiszcie proszę:
1. czy istnieje możliwość budowania równocześnie dwóch kawałków toru i złączenie ich później
2. gdy zaznaczam jeden odcinek toru i próbuję go przesunąć czasem przesuwa się tylko on, a czasem z kilkoma sąsiadującymi odcinkami - jest w tym jakaś logika?
Ja również używam tego programu.
ad 1. Niestety nie.
ad 2. Nie za bardzo rozumiem. Generalnie jeśli zmieniamy coś lub przesuwamy to przesuwają sie wszystkie części od tego miejsca do końca toru.

Generalnie program jest bardzo dobry ale ma swoje ułomności (na szczęście do zniesienia :) )

Re: projektowanie torów

: 15 gru 2015, 14:00
autor: TomeG
Dzięki.

ad 1. trudno
ad 2. no tak, już to złapałem, jednak nadal mam problem z linią pit stopu - zachowuje się jakby nie była połączona z torem (przesuwam obraz całego toru, a ten odcinek zostaje na miejscu) to jakiś błąd oprogramowania czy, ponieważ tor sie rozgałęzia, to
1) trzeba to rozgałęzienia jakoś specjalnie zdefiniować?

No i dodatkowe pytania do praktyków zanim jeszcze Mikołaj ostatecznie zapakuje worek ;-)

2) Czy interfejs APPCONECT 30369 + APLIKACJA zastępują w pełni LAP COUNTER?
3) Czy ilość zwrotnic DIGITAL na torze jest ograniczona? Czy one są autonomiczne czy steruje nimi CONTROL UNIT?

Re: projektowanie torów

: 06 sty 2016, 08:50
autor: Petrus
TomeG pisze:Dzięki.

ad 1. trudno
ad 2. no tak, już to złapałem, jednak nadal mam problem z linią pit stopu - zachowuje się jakby nie była połączona z torem (przesuwam obraz całego toru, a ten odcinek zostaje na miejscu) to jakiś błąd oprogramowania czy, ponieważ tor sie rozgałęzia, to
1) trzeba to rozgałęzienia jakoś specjalnie zdefiniować?

No i dodatkowe pytania do praktyków zanim jeszcze Mikołaj ostatecznie zapakuje worek ;-)

2) Czy interfejs APPCONECT 30369 + APLIKACJA zastępują w pełni LAP COUNTER?
3) Czy ilość zwrotnic DIGITAL na torze jest ograniczona? Czy one są autonomiczne czy steruje nimi CONTROL UNIT?

Sorry za tak późną odpowiedź. Pewnie już Mikołaj był? :D

ad 1. Niestety mam ten sam problem i nie wiem jak sobie z tym poradzić. Przy Pit Stop "rozczepia" mi się tor jak się go przesuwa lub zmienia. Jeśli znajdziesz na to rozwiązanie to będzie to duża pomoc.
ad.2 Niestety nie wiem
ad.3 Ilość zwrotnic na torze nie jest ograniczona, ale trzeba zachować rozsądek w ich ilości. Nie powinny być one umieszczane po zakręcie - należy je poprzedzić co najmniej jedną prostą. Nie powinny również następować jedna za drugą, ponieważ nie zdążysz ich przełączać.

Co przyniósł Mikołaj?

Re: projektowanie torów

: 11 sty 2016, 11:41
autor: TomeG
Na razie mamy 3 auta GT3 (Mercedes SLS, Porsche 911 i BMW Z4) i parę dodatkowych akcesoriów. Na razie niewiele ponad standardowy zestaw. Zamawiam jeszcze trochę torów i kolejne auto. Jak zbudujemy z tego coś około 20 metrów to zrobie zdjęcia.

Irytuje mnie trochę, że auta jeżdżą bardzo różnie i na chwilę obecną wydaje mi się, że nie ma żadnych szans zrobić podobnych czasów różnymi autami. Przykładowo: 11 metrowy tor dwie długie proste (jedna z szykaną) i zakręty po 180 stopni na końcach (~5 x 1 metrów). Najlepsze czasy: SLS - 4,00 sek; Z4 - 4,15 sek; 911 - 4,50 sek. Mercedes jeździ jakby miał druga prowadnicę z tyłu, za to porsche chodzi totalnie bokiem, co jest przyjemne, ale na czasy wpływa negatywnie. Odnoszę wrażenie, że hamują również różnie i opóźnienia mercerdesa są większe niż pozostałych. Rozmiary, masy i rozstawy osi samochodów są znacząco różne. Gdyby chcieć ścigać się "na serio" i minimalizować różnice wynikajace z możliwości sprzętu trzeba by kupić jednakowe auta w różnych malowaniach...

...a może należy traktować to jako zaletę i koloryt tej zabawy :-)

Re: projektowanie torów

: 11 sty 2016, 12:05
autor: martinez76
moim zdaniem to zaleta że każde auto jeździ różnie.
Ja uzbierałem kolekcję 12 aut i jak robimy wyścigi to każdy ma np. po 3 auta - rózne i każdym autem trzeba zrobić wyścig.
inne rozwiązanie to - każdy robi wyścig tymi samymi samochodami - wymiennie - wtedy sa rowne szanse

a wyniki są oczywiście sumowane :D

Re: projektowanie torów

: 11 sty 2016, 13:19
autor: mac
Cześć

Ja również uważam że to jest zaleta że inaczej jeżdżą auta. Tak jak w życiu, każde auto się inaczej prowadzi :)

Pozdr

Re: projektowanie torów

: 12 sty 2016, 20:55
autor: Petrus
Różnorodność aut jest moim zdaniem duża zaleta bo można ćwiczyć rożne style jazdy ( jak w życiu :D ). Jednak jak robię wyścigi to staram się aby klasa każdego samochodu była podobna np. Audi A5 i Mercedes c-klasa.

Re: projektowanie torów

: 19 lut 2019, 23:10
autor: kelo15
Witam!Poszukuję osoby bądź firmy która wykona dla mnie tor Digital 132 Formula 1 z pełnym wyposażeniem w rozmiarach 530cmx210cm. Dla 6 aut.
kontakt
kelo15@wp.pl
Artur

Re: projektowanie torów

: 20 lut 2019, 14:46
autor: norbert1222
TomeG pisze:Na razie mamy 3 auta GT3 (Mercedes SLS, Porsche 911 i BMW Z4) i parę dodatkowych akcesoriów. Na razie niewiele ponad standardowy zestaw. Zamawiam jeszcze trochę torów i kolejne auto. Jak zbudujemy z tego coś około 20 metrów to zrobie zdjęcia.

Irytuje mnie trochę, że auta jeżdżą bardzo różnie i na chwilę obecną wydaje mi się, że nie ma żadnych szans zrobić podobnych czasów różnymi autami. Przykładowo: 11 metrowy tor dwie długie proste (jedna z szykaną) i zakręty po 180 stopni na końcach (~5 x 1 metrów). Najlepsze czasy: SLS - 4,00 sek; Z4 - 4,15 sek; 911 - 4,50 sek. Mercedes jeździ jakby miał druga prowadnicę z tyłu, za to porsche chodzi totalnie bokiem, co jest przyjemne, ale na czasy wpływa negatywnie. Odnoszę wrażenie, że hamują również różnie i opóźnienia mercerdesa są większe niż pozostałych. Rozmiary, masy i rozstawy osi samochodów są znacząco różne. Gdyby chcieć ścigać się "na serio" i minimalizować różnice wynikajace z możliwości sprzętu trzeba by kupić jednakowe auta w różnych malowaniach...

...a może należy traktować to jako zaletę i koloryt tej zabawy :-)
Witaj.
JA ze swoimi autami mam ten sam problem. Jeżdżą zastraszająco różnie. Więc taka zabawa z dzieckiem kiedy gracz z gorszym autem nie ma najmniejszych szans na wygraną ani nawet na nawiązanie walki to trochę lipa. Dlatego też dobrałem samochody w grupy o zbliżonych osiągach i tak się bawimy. A jeżeli chodzi o temat skąd te różnice to ja trochę grzebałem w tym temacie i różnica w największym stopniu zależy od samego silnika. To jest chińszczyzna i dlatego są takie różnice w osiągach. Druga sprawa to opony które mocno hamują auta w zakrętach. Waga aut nie ma właściwie znaczenia. Może na starcie tylko. Jeżeli chcesz żeby porsche ci się lepiej trzymało w zakrętach to popuść śrubkę od magnesu tylnego, tylko żeby magnes nie szorował o tor. Porsche w 132 to najbardziej gówniane auto ze wszystkich. Kupiłem niedawno właśnie takie porsche i jestem strasznie zawiedziony. Pójdzie na części. Sam zamierzam kupić kilka silników NSR, może one będą miały identyczne osiągi, w końcu to firma slotcarowa z już wyrobioną renomą. Może to wyrówna auta na tyle żeby zabawa była zabawą a nie frustracją.