Witaj na forum torysamochodowe.pl!
Forum zostało zaktualizowane do najnowszej wersji oraz wprowadziłem kilka mechanizmów ochrony forum przed spamem.
Mam nadzieję, że teraz będziesz mógł używać forum w sposób prosty i bezproblemowy.
Bardzo proszę o ewentualne błędy i uwagi.
Zapraszam do subskrybcji kanału na YouTube SLOT CAR HOBBY LINK DO KANAŁU.
Forum zostało zaktualizowane do najnowszej wersji oraz wprowadziłem kilka mechanizmów ochrony forum przed spamem.
Mam nadzieję, że teraz będziesz mógł używać forum w sposób prosty i bezproblemowy.
Bardzo proszę o ewentualne błędy i uwagi.
Zapraszam do subskrybcji kanału na YouTube SLOT CAR HOBBY LINK DO KANAŁU.
Silesia CirCuit - powoli zaczynamy długą drogę do celu!
Silesia CirCuit - powoli zaczynamy długą drogę do celu!
Witam Serdecznie!
Na początku kwestie które będą aktualizowane czyli rozrastający się garaż, kolejne elementy toru jak i różne akcesoria:
Garaż:
DTM
Audi RS 5 DTM T.Scheider, No.10 30779
BMW M4 DTM M.Wittmann No.11 30778
AMG Mercedes C-Coupe DTM "D. Juncadella, No.12" 30742
AMG Mercedes C-Coupe DTM W.Wickens No.10 30710
Civil Car/Safety Car/Police Car
Lamborghini Huracan LP610-4 30747
Trasa:
DTM CHAMPIONSHIP 20030196 - lekko zmodyfikowana
Pit lane - Pit stop 30356
Akcesoria
Prezent rozpakowany, nie ukrywam że od 6 grudnia przeszło wiele myśli, chwil zawahań, zwątpień (czy aby na pewno mi to potrzebne, czy zabawa z tego może zająć wiele godzin - w końcu to model jeżdżący w kółko). Jednak pierwsze uruchomienie rozwiało wszelkie wątpliwości - mnogość funkcji, odzwierciedlenie modeli, wykonanie - decyzja słuszna z zakupem
Set startowy: Carrera Digital DTM CHAMPIONSHIP 20030196, początek przygody z Carrera. Aktualnie brak stałego miejsca na tor jednak myślę że coś się zorganizuje, jednak składanie tego i rozkładanie trochę męczy Na dzień dobry zabawa w projektanta - zmieniamy układ trasy (jakoś mi nie podchodzi wiadukt):
Niestety 1 prosta niewykorzystana, no cóż, z tego co mam Monzy nie odtworzę
Jednak w głowie narodziły się plany na coś większego, mogącego wprowadzić większą nutkę rywalizacji, projekt Silesia CirCuit:
O dziwo tutaj miejsce na wiadukt się znalazło.
Zasada bardzo prosta: wykorzystać maksymalnie ilość torów które się zakupuje, w tym przypadku na straty idzie 6 sztuk K4/15 oraz parę prostych. Pozostałe łuki po całe opakowania żeby utrzymać wysoki wskaźnik ekonomicznej efektywności inwestycji
W między czasie w głowie wpadły dodatkowe przeróbki trasy - zaopatrzenie się w pobocza łuków tylko i wyłącznie, oraz w innych miejscach zostaną ułożone zwrotnica lewa i krzyżówka z racji że przed samymi pit stopami nie ma możliwości zmiany pasa.
Tak wykonany pit stop był dla mnie bardzo ważny jak i wykonanie szykan na 4 pasy jednocześnie.
Trasa będzie budowana stopniowa, począwszy od pit stopów które mogę oddzielnie wkomponować w to co posiadam aktualnie ja i dedykowany Extension Set który bardzo urozmaici zabawę. Z racji też wykonywanego zawodu a raczej jego braku (student) kolejne elementy będą kupowane co miesiąc (praca dorywcza tu i tam także zawsze się coś na tor odłoży ), trzeba też pamiętać o kolejnych modelach jak się trafi coś ładnego, światłach startowych, wieży pozycji czy modułu bluetooth.
Z racji zerowej wiedzy na temat projektowania trasy przypuszczam że jest w niej parę błędów dlatego jestem szeroko otwarty na propozycje co zmienić, jednak chciałbym uniknąć sytuacji że muszę zakupić dodatkowe pudełku łuków dla 1 elementu.
W zakresie majsterkowania i modelowania też niestety jestem zielony więc szczytem marzeń będzie usadowienie toru na stole pokrytym zieloną wykładziną O żadnej makiecie nie myślę, może jakieś skromne budynki Carrera czy bandy z PVC.
Jestem również szeroko otwarty na propozycję toru bez wiaduktu w wymiarach ok. 2,5x5m - nie wiem dlaczego tak mi przeszkadza ale jakoś przeszkadza
Pozdrawiam Wszystkich Serdecznie i Życzę Zdrowych, Wesołych Świąt! Szerokości!
Na początku kwestie które będą aktualizowane czyli rozrastający się garaż, kolejne elementy toru jak i różne akcesoria:
Garaż:
DTM
Audi RS 5 DTM T.Scheider, No.10 30779
BMW M4 DTM M.Wittmann No.11 30778
AMG Mercedes C-Coupe DTM "D. Juncadella, No.12" 30742
AMG Mercedes C-Coupe DTM W.Wickens No.10 30710
Civil Car/Safety Car/Police Car
Lamborghini Huracan LP610-4 30747
Trasa:
DTM CHAMPIONSHIP 20030196 - lekko zmodyfikowana
Pit lane - Pit stop 30356
Akcesoria
Prezent rozpakowany, nie ukrywam że od 6 grudnia przeszło wiele myśli, chwil zawahań, zwątpień (czy aby na pewno mi to potrzebne, czy zabawa z tego może zająć wiele godzin - w końcu to model jeżdżący w kółko). Jednak pierwsze uruchomienie rozwiało wszelkie wątpliwości - mnogość funkcji, odzwierciedlenie modeli, wykonanie - decyzja słuszna z zakupem
Set startowy: Carrera Digital DTM CHAMPIONSHIP 20030196, początek przygody z Carrera. Aktualnie brak stałego miejsca na tor jednak myślę że coś się zorganizuje, jednak składanie tego i rozkładanie trochę męczy Na dzień dobry zabawa w projektanta - zmieniamy układ trasy (jakoś mi nie podchodzi wiadukt):
Niestety 1 prosta niewykorzystana, no cóż, z tego co mam Monzy nie odtworzę
Jednak w głowie narodziły się plany na coś większego, mogącego wprowadzić większą nutkę rywalizacji, projekt Silesia CirCuit:
O dziwo tutaj miejsce na wiadukt się znalazło.
Zasada bardzo prosta: wykorzystać maksymalnie ilość torów które się zakupuje, w tym przypadku na straty idzie 6 sztuk K4/15 oraz parę prostych. Pozostałe łuki po całe opakowania żeby utrzymać wysoki wskaźnik ekonomicznej efektywności inwestycji
W między czasie w głowie wpadły dodatkowe przeróbki trasy - zaopatrzenie się w pobocza łuków tylko i wyłącznie, oraz w innych miejscach zostaną ułożone zwrotnica lewa i krzyżówka z racji że przed samymi pit stopami nie ma możliwości zmiany pasa.
Tak wykonany pit stop był dla mnie bardzo ważny jak i wykonanie szykan na 4 pasy jednocześnie.
Trasa będzie budowana stopniowa, począwszy od pit stopów które mogę oddzielnie wkomponować w to co posiadam aktualnie ja i dedykowany Extension Set który bardzo urozmaici zabawę. Z racji też wykonywanego zawodu a raczej jego braku (student) kolejne elementy będą kupowane co miesiąc (praca dorywcza tu i tam także zawsze się coś na tor odłoży ), trzeba też pamiętać o kolejnych modelach jak się trafi coś ładnego, światłach startowych, wieży pozycji czy modułu bluetooth.
Z racji zerowej wiedzy na temat projektowania trasy przypuszczam że jest w niej parę błędów dlatego jestem szeroko otwarty na propozycje co zmienić, jednak chciałbym uniknąć sytuacji że muszę zakupić dodatkowe pudełku łuków dla 1 elementu.
W zakresie majsterkowania i modelowania też niestety jestem zielony więc szczytem marzeń będzie usadowienie toru na stole pokrytym zieloną wykładziną O żadnej makiecie nie myślę, może jakieś skromne budynki Carrera czy bandy z PVC.
Jestem również szeroko otwarty na propozycję toru bez wiaduktu w wymiarach ok. 2,5x5m - nie wiem dlaczego tak mi przeszkadza ale jakoś przeszkadza
Pozdrawiam Wszystkich Serdecznie i Życzę Zdrowych, Wesołych Świąt! Szerokości!
-
- Użytkownik szos
- Posty: 62
- Rejestracja: 08 gru 2017, 00:57
- Lokalizacja: Northampton (UK)
Re: Silesia CirCuit - powoli zaczynamy długą drogę do celu!
Dla początkujących najważniejsze są długie proste. Twój plan toru składa się głównie z zakrętów. Na forum widziałem już kilkukrotnie stwierdzenie "wykorzystanie maksymalne wszystkich elementów trasy". Oczywiście ekonomicznie może to i dobrze, ale nie zawsze jest to droga do budowy toru, więc może zamiast zygzaków warto jest pomyśleć nad ślimakiem i dokupić prostych. Podporami mogą być kawałki styroduru lub pudełka kartonowe. Jeżeli spojrzysz na domowe tory wyścigowe to trasy często są wielopoziomowe, właśnie po to by można było zbudować jak najwięcej prostych, a zakręty są powodem do tworzenia strategii a nie rezultatem wykorzystania wszystkich elementów. Dobrze przemyślany tor daje w kluczowych miejscach kilka rozwiązań zmiany trasy bądź też szanse na zmianę toru bez której pojazd albo się wykolei albo będzie miał trudniejszą technicznie trasę.
- GOPiotrGO
- Ścigant
- Posty: 139
- Rejestracja: 05 sty 2014, 23:09
Re: Silesia CirCuit - powoli zaczynamy długą drogę do celu!
Czołem Barto!
Najważniejszy jest zapał i chęci. Super!
Na forum gdzieś czytałem jak kształtować trasę. Najważniejsza jest płynność przejazdu. NIestety w moim Carrera Go nie miałem tyle możliwości co w Twojej Digital.
Gratuluję zakupu! I miłej zabawy!
Najważniejszy jest zapał i chęci. Super!
Na forum gdzieś czytałem jak kształtować trasę. Najważniejsza jest płynność przejazdu. NIestety w moim Carrera Go nie miałem tyle możliwości co w Twojej Digital.
Gratuluję zakupu! I miłej zabawy!
Re: Silesia CirCuit - powoli zaczynamy długą drogę do celu!
Dziękuję Serdecznie! Mimo kilku prostych i zakrętów zabawa jest przedniaGOPiotrGO pisze:Czołem Barto!
Najważniejszy jest zapał i chęci. Super!
Na forum gdzieś czytałem jak kształtować trasę. Najważniejsza jest płynność przejazdu. NIestety w moim Carrera Go nie miałem tyle możliwości co w Twojej Digital.
Gratuluję zakupu! I miłej zabawy!
Plan zakończenia budowy, jeśli dobrze pójdzie planuję gdzieś na styczeń 2019, więc myślę że wtedy nie potrzebny będzie mi tor dla początkujących Do tego czasu tor będzie przybierał prostsze formy z z długimi prostymi i nieskomplikowanymi łukami. Długie, równoległe proste wprowadzają monotonię więc ich też jednak warto raczej unikać. Wielopoziomowość odpada, chcę by tor był maksymalnie płaski. Owszem, jest to ograniczenie aby maksymalnie wykorzystać wszystkie elementy trasy ale trochę to jednak wyrzucanie pieniędzy w błoto aby zakupić całe opakowanie dla 1 sekcji, gdyż trasę można zaplanować inaczej - no chyba że ktoś śpi na pieniądzach, ja niestety nie. Ponadto, skoro chciałbym zaopatrzyć się w pobocza pociąga to za mną kolejne koszta które później zostaną nie wykorzystane.Tofi pisze:Dla początkujących najważniejsze są długie proste. Twój plan toru składa się głównie z zakrętów. Na forum widziałem już kilkukrotnie stwierdzenie "wykorzystanie maksymalne wszystkich elementów trasy". Oczywiście ekonomicznie może to i dobrze, ale nie zawsze jest to droga do budowy toru, więc może zamiast zygzaków warto jest pomyśleć nad ślimakiem i dokupić prostych. Podporami mogą być kawałki styroduru lub pudełka kartonowe. Jeżeli spojrzysz na domowe tory wyścigowe to trasy często są wielopoziomowe, właśnie po to by można było zbudować jak najwięcej prostych, a zakręty są powodem do tworzenia strategii a nie rezultatem wykorzystania wszystkich elementów. Dobrze przemyślany tor daje w kluczowych miejscach kilka rozwiązań zmiany trasy bądź też szanse na zmianę toru bez której pojazd albo się wykolei albo będzie miał trudniejszą technicznie trasę.
Nie twierdzę że trasa jest wspaniała, ba - napisałem że jest w niej zapewne bardzo dużo błędów jednak za błąd nie uznaję braku długich prostych czy brak wielu poziomów przejazdu - każdy ma swoje ograniczenia, obostrzenia, wizje. Z moich obliczeń wynika że na niewykorzystane sekcje toru składają się:
- 6 sztuk K4/15,
- 3 sztuki prostych.
Jest nad czym pracować, być może ktoś ma dużo lepszą wizję i doświadczenie w planowaniu trasy i byłby w stanie coś zaproponować w oparciu o elementy planowane do budowy.
-
- Użytkownik szos
- Posty: 62
- Rejestracja: 08 gru 2017, 00:57
- Lokalizacja: Northampton (UK)
Re: Silesia CirCuit - powoli zaczynamy długą drogę do celu!
Istotnie kupno pojedynczych elementów w Polsce jest nieopłacalne. Mam podobny problem w Wielkiej Brytanii gdzie króluje niepodzielnie Scalextrix. Najbardziej opłacalne jest jednak kupno całej trasy. Mnie się udało dostać stary zestaw evolution który kosztował w sumie mniej niż zestaw 4 prostych. Co prawda nie dotarł w idelanym stanie ale jest jakaś podstawa do rozbudowy. To co na pewno warto na początku dokupić z planowaniem że się nie użyje to jeden zestaw ćwiartek i jeden zestaw tercji, gdyż są to elementy którymi można wyrównać tor by się zamknął w pętlę. Aukcje na ebay które obserwuję, są to głównie sklepy z raichu i Austrii. Nie wiem jak to możliwe, ale w cenie paczki 4 prostych można u nich kupić 10 sztuk. W autorehnnbanplaner jest opcja inwentarza i tam są wyszczególnione sekcje których brakuje i należy dokupić. Co mnie zdziwiło to przeglądając trasy ze strony Carrery jest tam podana liczba sekcji oraz liczba paczek do kupienia, a w tym niemieckim programie jest możliwość przejścia do sklepów które sprzedają tory na sztuki. Jak nie trudno się domyślić ekonomicznie, jeżeli nie mieszka się w niemieckojęzycznej części europy, kupno jedej sekcji jest nieopłacalne. Ale przejdźmy do meritum. Może i całe opakowanie dla jednej sekcji to przesada, ale wciąż jest to najtańsza opcja. Pamiętaj, że możesz niepotrzebne sekcje odsprzedać, wymienić, lub też planując zakup zorganizować grupę, tak aby złożyć większe zamówienie.Barto197 pisze:trochę to jednak wyrzucanie pieniędzy w błoto aby zakupić całe opakowanie dla 1 sekcji, gdyż trasę można zaplanować inaczej - no chyba że ktoś śpi na pieniądzach, ja niestety nie. Ponadto, skoro chciałbym zaopatrzyć się w pobocza pociąga to za mną kolejne koszta które później zostaną nie wykorzystane.
-
- Użytkownik szos
- Posty: 42
- Rejestracja: 08 gru 2017, 19:07
- Lokalizacja: połaniec
Re: Silesia CirCuit - powoli zaczynamy długą drogę do celu!
gratulacje
co to za samochodzik na torze?
co to za samochodzik na torze?
Re: Silesia CirCuit - powoli zaczynamy długą drogę do celu!
Dziękujędezerter27 pisze:gratulacje
co to za samochodzik na torze?
Samochodzik to AMG Mercedes C-Coupe DTM W.Wickens No.10 30710, chyba już niedostępny w rynku w Polce.
- Petrus
- Administrator
- Posty: 932
- Rejestracja: 18 gru 2013, 11:01
Re: Silesia CirCuit - powoli zaczynamy długą drogę do celu!
Gratuluję udanego zakupu!!
Cieszy mnie, że masz tyle pomysłów! Z chęcią będziemy w nich uczestniczych i pomagać na ile nam wiedzy starczy.
Myślę że Pit Lane i jakieś rozwiązanie co do pomiaru czasu (pewnie komputerowe lub tabletowe) pójdzie na pierwszy ogień.
Cieszy mnie, że masz tyle pomysłów! Z chęcią będziemy w nich uczestniczych i pomagać na ile nam wiedzy starczy.
Myślę że Pit Lane i jakieś rozwiązanie co do pomiaru czasu (pewnie komputerowe lub tabletowe) pójdzie na pierwszy ogień.
Pozdaaaaaawiam
Petrus
----------------------------------------
"Wcale nie trzeba być szybkim, aby być pierwszym"
Petrus
----------------------------------------
"Wcale nie trzeba być szybkim, aby być pierwszym"
Re: Silesia CirCuit - powoli zaczynamy długą drogę do celu!
Petrus pisze:Gratuluję udanego zakupu!!
Cieszy mnie, że masz tyle pomysłów! Z chęcią będziemy w nich uczestniczych i pomagać na ile nam wiedzy starczy.
Myślę że Pit Lane i jakieś rozwiązanie co do pomiaru czasu (pewnie komputerowe lub tabletowe) pójdzie na pierwszy ogień.
Dziękuję serdecznie
Pomysły są zawsze, tylko znaleźć miejsce, pieniądze i czas aby je zrealizować
Re: Silesia CirCuit - powoli zaczynamy długą drogę do celu!
Witam serdecznie.
Po prawie 2 tygodniach od momentu rozpakowania prezentu wypadałoby napisać jakąś krótką recenzję, odczucia itp Bo ta pierwsza pod wpływem emocji nie zawsze jest rzetelna.
Moim jedynym doświadczeniem z slot car były tory "odpustowe" kupione gdzieś na odpuście czy w innym hipermarkecie z czasów wczesnej młodości przez rodziców. Wiadomo, jak to mały bajtel (na polski "dzieciak" ) wraz z młodszym bratem spędzaliśmy przy torze jakiś czas ale nie dłużej niż do 2 tyg. bo po prostu sprzęt nie był odpowiedniej jakości począwszy od torów poprzez kontrolery na modelach (najczęściej F1) kończąc - nie działał najczęściej jak powinien. Później próbowałem swoich sił w modelach RC w skali 1:18 elektrycznych (przeznaczonych do driftu) jednak tutaj mimo 2 podejść również stwierdziłem że to nie bardzo jest "to", inwestycje w model, części itp.
Styczność z Carrerą mam po raz pierwszy, jednak o ile sobie dobrze przypominam o marce wiedziałem już wcześniej kiedy jeszcze nie dysponując swoimi finansami przypadkowo trafiłem gdzieś w internecie na zestawy Carrera chyba GO gdzie bardzo spodobał mi się zielony Opel Manta Wtedy niestety mogłem sobie tylko pomarzyć.
Aż do 24 grudnia (miała być recenzja, wyszedł kawałek historii - przepraszam ).
Po pierwsze wykonanie: tory, elementy, modele - najwyższa jakość, wiernie odwzorowanie, dbałość o szczegóły, brak "bylejakości", modele bardzo wytrzymałe, daje się wyczuć że jest to produkt z wyższej półki który (co najważniejsze) nie musi służyć wyłącznie zabawie ale na podstawie którego można organizować pełnoprawne zawody.
Po drugie: mnogość funkcji - sterowane zwrotnice, światła startu wraz z czytnikiem falstartu, korekcja prędkości i siły hamowania, światła w samochodach, samochody "duchy" - już się tego sporo nazbierało a dodajmy pomiary czasu, ubywanie paliwa, itp., tyle funkcji nie ma w byle jakim produkcie.
Po trzecie: sama zabawa - w torach odpustowych człowiek wciskał przycisk do oporu i model jechał, tutaj sam potrafię spędzić przy torze szmat czasu i się zapomnieć tylko po to by starać się szlifować jak najlepsze okrążenia bez wypadnięcia z toru - mimo braku pomiaru czasu, bez konkurencji, mimo bardzo prostego toru człowiek bardzo dobrze się bawi by opanować przejazd do perfekcji.
Reasumując - nie żałuję, mam ogromną nadzieję że jest to początek moje przygody z slot car. Miejsce jakoś się zorganizuję by powoli rozbudować tor. Póki co w przyszłym tygodniu zostanie przeniesiony do innego pomieszczenia gdzie będzie mógł być póki co na stałe i nie będzie nikomu przeszkadzał
Z spraw bieżących:
Mecenas przeszedł zabiegł usunięcia dużego magnesu oraz przełożenia mniejszego w miejsce dużego, operację (którą przeprowadziłem na podstawie instruktażu Petrusa) uznaję za zakończoną sukcesem.
W przyszłym tygodniu stajnia powiększy się o kolejny okaz oraz nastąpi rozbudowanie toru o element który wywinduje zabawę o 2 poziomy wyżej. Niestety z racji inwentaryzacji w sklepie jestem zmuszony czekać właśnie do przyszłego tygodniu.
Pozdrawiam
Po prawie 2 tygodniach od momentu rozpakowania prezentu wypadałoby napisać jakąś krótką recenzję, odczucia itp Bo ta pierwsza pod wpływem emocji nie zawsze jest rzetelna.
Moim jedynym doświadczeniem z slot car były tory "odpustowe" kupione gdzieś na odpuście czy w innym hipermarkecie z czasów wczesnej młodości przez rodziców. Wiadomo, jak to mały bajtel (na polski "dzieciak" ) wraz z młodszym bratem spędzaliśmy przy torze jakiś czas ale nie dłużej niż do 2 tyg. bo po prostu sprzęt nie był odpowiedniej jakości począwszy od torów poprzez kontrolery na modelach (najczęściej F1) kończąc - nie działał najczęściej jak powinien. Później próbowałem swoich sił w modelach RC w skali 1:18 elektrycznych (przeznaczonych do driftu) jednak tutaj mimo 2 podejść również stwierdziłem że to nie bardzo jest "to", inwestycje w model, części itp.
Styczność z Carrerą mam po raz pierwszy, jednak o ile sobie dobrze przypominam o marce wiedziałem już wcześniej kiedy jeszcze nie dysponując swoimi finansami przypadkowo trafiłem gdzieś w internecie na zestawy Carrera chyba GO gdzie bardzo spodobał mi się zielony Opel Manta Wtedy niestety mogłem sobie tylko pomarzyć.
Aż do 24 grudnia (miała być recenzja, wyszedł kawałek historii - przepraszam ).
Po pierwsze wykonanie: tory, elementy, modele - najwyższa jakość, wiernie odwzorowanie, dbałość o szczegóły, brak "bylejakości", modele bardzo wytrzymałe, daje się wyczuć że jest to produkt z wyższej półki który (co najważniejsze) nie musi służyć wyłącznie zabawie ale na podstawie którego można organizować pełnoprawne zawody.
Po drugie: mnogość funkcji - sterowane zwrotnice, światła startu wraz z czytnikiem falstartu, korekcja prędkości i siły hamowania, światła w samochodach, samochody "duchy" - już się tego sporo nazbierało a dodajmy pomiary czasu, ubywanie paliwa, itp., tyle funkcji nie ma w byle jakim produkcie.
Po trzecie: sama zabawa - w torach odpustowych człowiek wciskał przycisk do oporu i model jechał, tutaj sam potrafię spędzić przy torze szmat czasu i się zapomnieć tylko po to by starać się szlifować jak najlepsze okrążenia bez wypadnięcia z toru - mimo braku pomiaru czasu, bez konkurencji, mimo bardzo prostego toru człowiek bardzo dobrze się bawi by opanować przejazd do perfekcji.
Reasumując - nie żałuję, mam ogromną nadzieję że jest to początek moje przygody z slot car. Miejsce jakoś się zorganizuję by powoli rozbudować tor. Póki co w przyszłym tygodniu zostanie przeniesiony do innego pomieszczenia gdzie będzie mógł być póki co na stałe i nie będzie nikomu przeszkadzał
Z spraw bieżących:
Mecenas przeszedł zabiegł usunięcia dużego magnesu oraz przełożenia mniejszego w miejsce dużego, operację (którą przeprowadziłem na podstawie instruktażu Petrusa) uznaję za zakończoną sukcesem.
W przyszłym tygodniu stajnia powiększy się o kolejny okaz oraz nastąpi rozbudowanie toru o element który wywinduje zabawę o 2 poziomy wyżej. Niestety z racji inwentaryzacji w sklepie jestem zmuszony czekać właśnie do przyszłego tygodniu.
Pozdrawiam
- Petrus
- Administrator
- Posty: 932
- Rejestracja: 18 gru 2013, 11:01
Re: Silesia CirCuit - powoli zaczynamy długą drogę do celu!
Barto,
super recenzja! . Aż miło się czyta, prawie jak powieść.
Jestem ciekaw co tam dojdzie i jak będzie wyglądał twój tor. Wstaw zdjęcia!
Super, super!
super recenzja! . Aż miło się czyta, prawie jak powieść.
Jestem ciekaw co tam dojdzie i jak będzie wyglądał twój tor. Wstaw zdjęcia!
Super, super!
Pozdaaaaaawiam
Petrus
----------------------------------------
"Wcale nie trzeba być szybkim, aby być pierwszym"
Petrus
----------------------------------------
"Wcale nie trzeba być szybkim, aby być pierwszym"
Re: Silesia CirCuit - powoli zaczynamy długą drogę do celu!
Witam
Paczka którą oczekiwałem została wczoraj odebrana, dzisiaj znalazłem chwilkę by skrobnąć co nie co .
Aktualnie tor został schowany do oryginalnego opakowania, zostanie w przyszłym tygodniu przeniesiony do innego pomieszczenia gdzie będzie mógł być na stałe rozłożony, niestety też z racji kończenia studiów i pisania projektu inżynierskiego nie zawsze jest czas aby móc siąść na chwilę i po nim pośmigać.
Tak jak pisałem, powiększył się garaż i do aktualnej floty dołączyły dwa piękne AMG Mercedesy C-Coupe DTM "D. Juncadella, No.12" 30742, jeden dla mnie aby cieszył oko i świetnie komponował się z AUDI RS 5 oraz BMW M4 (nie ukrywam że czynnikiem który zdecydował na zakup był fakt że malowanie jest z tego samego sezonu co posiadane Audi oraz BMW a także ładnie wygląda kolejność numeracji od 10 do 12, jestem z natury perfekcjonistą i zwracam uwagę na takie szczególiki Stąd decyzja o zakupie tegoż modelu aby w pełny sposób uzupełnić wielką trójcę DTM), drugi zakupiony przez kolegę do celów ścigania się na poważnie, ja w zawodach będę wystawiał zaprawionego w bojach AMG Mercedes C-Coupe DTM W.Wickens No.10 30710.
Jednak chyba istotniejsza była druga zakupiona rzecz, mianowicie Pit lane - Pit stop 30356. Nie da się ukryć że ta rozbudowa wniesie rywalizację na wyższy poziom oraz doda kolejną szczyptę realizmu. Nie mogę się doczekać kiedy uda się ponownie rozłożyć tor i wkroczyć do rywalizacji na poważnie wraz z kolegą
Skromne fotki:
Pozdrawiam
Paczka którą oczekiwałem została wczoraj odebrana, dzisiaj znalazłem chwilkę by skrobnąć co nie co .
Aktualnie tor został schowany do oryginalnego opakowania, zostanie w przyszłym tygodniu przeniesiony do innego pomieszczenia gdzie będzie mógł być na stałe rozłożony, niestety też z racji kończenia studiów i pisania projektu inżynierskiego nie zawsze jest czas aby móc siąść na chwilę i po nim pośmigać.
Tak jak pisałem, powiększył się garaż i do aktualnej floty dołączyły dwa piękne AMG Mercedesy C-Coupe DTM "D. Juncadella, No.12" 30742, jeden dla mnie aby cieszył oko i świetnie komponował się z AUDI RS 5 oraz BMW M4 (nie ukrywam że czynnikiem który zdecydował na zakup był fakt że malowanie jest z tego samego sezonu co posiadane Audi oraz BMW a także ładnie wygląda kolejność numeracji od 10 do 12, jestem z natury perfekcjonistą i zwracam uwagę na takie szczególiki Stąd decyzja o zakupie tegoż modelu aby w pełny sposób uzupełnić wielką trójcę DTM), drugi zakupiony przez kolegę do celów ścigania się na poważnie, ja w zawodach będę wystawiał zaprawionego w bojach AMG Mercedes C-Coupe DTM W.Wickens No.10 30710.
Jednak chyba istotniejsza była druga zakupiona rzecz, mianowicie Pit lane - Pit stop 30356. Nie da się ukryć że ta rozbudowa wniesie rywalizację na wyższy poziom oraz doda kolejną szczyptę realizmu. Nie mogę się doczekać kiedy uda się ponownie rozłożyć tor i wkroczyć do rywalizacji na poważnie wraz z kolegą
Skromne fotki:
Pozdrawiam
-
- Użytkownik szos
- Posty: 42
- Rejestracja: 08 gru 2017, 19:07
- Lokalizacja: połaniec
Re: Silesia CirCuit - powoli zaczynamy długą drogę do celu!
fajnie fajnie
ciekaw jestem jak jeździe ten AMG Mercedes?
ciekaw jestem jak jeździe ten AMG Mercedes?
Re: Silesia CirCuit - powoli zaczynamy długą drogę do celu!
Powiem że trzyma się bardzo mocno torów, nie wynosi zbyt mocno chyba że opony i tor są brudne. Aktualnie mam wyciągnięty magnes większy a mniejszy przełożony w miejsce większego i muszę na nowo się uczyć bo tu już częściej wpada w poślizg i wypada z trasy. Opinia na podstawie jazdy AMG Mercedes C-Coupe DTM W.Wickens No.10 30710 ale zapewne nowy nabytek będzie jeździł podobnie bo technicznie to te same modeledezerter27 pisze:fajnie fajnie
ciekaw jestem jak jeździe ten AMG Mercedes?