Witaj na forum torysamochodowe.pl!
Forum zostało zaktualizowane do najnowszej wersji oraz wprowadziłem kilka mechanizmów ochrony forum przed spamem.
Mam nadzieję, że teraz będziesz mógł używać forum w sposób prosty i bezproblemowy.
Bardzo proszę o ewentualne błędy i uwagi.
Zapraszam do subskrybcji kanału na YouTube SLOT CAR HOBBY LINK DO KANAŁU.
Forum zostało zaktualizowane do najnowszej wersji oraz wprowadziłem kilka mechanizmów ochrony forum przed spamem.
Mam nadzieję, że teraz będziesz mógł używać forum w sposób prosty i bezproblemowy.
Bardzo proszę o ewentualne błędy i uwagi.
Zapraszam do subskrybcji kanału na YouTube SLOT CAR HOBBY LINK DO KANAŁU.
Tor Kraków
-
- Użytkownik szos
- Posty: 39
- Rejestracja: 11 sty 2018, 12:25
- Lokalizacja: Kraków
Re: Tor Kraków
To się pojawia poza zwrotnicami, czasem dalej a czasem zupełnie blisko CU. Po prostu jak dwa, trzy razy klikniesz spustem to zatrzymuje wyścig, jak przy falstarcie i trzeba włączyć start od nowa. Bypasy mam porobione wzorcowo, co 4 elementy toru kabel miedziany głośnikowy fi2,5mm pociągnięty, więc spadków napięcia praktycznie nigdzie nie ma. Zasilacz laboratoryjny, taki co Petrus opisywał, więc napięcie na torze 14,8V. Tesuję na razie max trzema samochodami jednocześnie. Może przy następnej zabawie skręcę jakiś filmik to coś rozjaśni... Tak czy inaczej fajnie, że ktoś się odzywa jeszcze na forum.
- kempol
- Fast&Furious
- Posty: 423
- Rejestracja: 11 kwie 2015, 23:55
- Lokalizacja: Warszawa/Tarnowskie Góry
Re: Tor Kraków
Zasilacz Ok, zasilanie rozprowadzone też Ok. Ciekawe? Masz przerobione CU? Jak masz możliwość to sprawdź na innym CU?
Pozdrawiam
Kempol
-.- --- -.-. .... .- -- / -.-. .. ..-.. / .- -. .. ..-
"Ci którzy chcą szukają sposobu, ci którzy nie chcą szukają powodu"
Kempol
-.- --- -.-. .... .- -- / -.-. .. ..-.. / .- -. .. ..-
"Ci którzy chcą szukają sposobu, ci którzy nie chcą szukają powodu"
-
- Użytkownik szos
- Posty: 39
- Rejestracja: 11 sty 2018, 12:25
- Lokalizacja: Kraków
Re: Tor Kraków
O kurcze , faktycznie mam wlutowany adapter dla CU od cocpit xp, zapomniałem o tym, a on powoduje : ( tłumaczenie z googla)
"Adapter CU wykorzystuje Podwójne/trzykrotne kliknięcie przycisku frekwencji na kontrolerze ręcznym sieje spustoszenie. Chaos oznacza, że wszystkie pojazdy zatrzymują się natychmiast (na przykład po naciśnięciu przycisku start na CU). Jednocześnie osoba, która spowodowała chaos, może zostać natychmiast ukarana.
Ale możesz też wywołać inne akcje, klikając dwukrotnie. Na przykład funkcja Kers, która zapewnia, że mój pojazd nabierze większej prędkości przez krótki czas.
CUAdapter ocenia protokół danych i może również używać zewnętrzne światła startowe z 5x czerwonymi, żółtymi i zielonyminapęd. Całość jest niezależna od Cockpit XP. Blok sterownika dla diod LED jest zainstalowany na adapterze CU. Do zewnętrznego światła startowego potrzebne są tylko diody LED."
Wsadziłem to do świateł startowych...Muszę teraz popytać niemców jak z tego zrezygnować i nie stracić świateł bo dzieciaki klikają na potęgę...
"Adapter CU wykorzystuje Podwójne/trzykrotne kliknięcie przycisku frekwencji na kontrolerze ręcznym sieje spustoszenie. Chaos oznacza, że wszystkie pojazdy zatrzymują się natychmiast (na przykład po naciśnięciu przycisku start na CU). Jednocześnie osoba, która spowodowała chaos, może zostać natychmiast ukarana.
Ale możesz też wywołać inne akcje, klikając dwukrotnie. Na przykład funkcja Kers, która zapewnia, że mój pojazd nabierze większej prędkości przez krótki czas.
CUAdapter ocenia protokół danych i może również używać zewnętrzne światła startowe z 5x czerwonymi, żółtymi i zielonyminapęd. Całość jest niezależna od Cockpit XP. Blok sterownika dla diod LED jest zainstalowany na adapterze CU. Do zewnętrznego światła startowego potrzebne są tylko diody LED."
Wsadziłem to do świateł startowych...Muszę teraz popytać niemców jak z tego zrezygnować i nie stracić świateł bo dzieciaki klikają na potęgę...
-
- Użytkownik szos
- Posty: 39
- Rejestracja: 11 sty 2018, 12:25
- Lokalizacja: Kraków