Witaj na forum torysamochodowe.pl!
Forum zostało zaktualizowane do najnowszej wersji oraz wprowadziłem kilka mechanizmów ochrony forum przed spamem.
Mam nadzieję, że teraz będziesz mógł używać forum w sposób prosty i bezproblemowy.
Bardzo proszę o ewentualne błędy i uwagi.
Zapraszam do subskrybcji kanału na YouTube SLOT CAR HOBBY LINK DO KANAŁU.
Forum zostało zaktualizowane do najnowszej wersji oraz wprowadziłem kilka mechanizmów ochrony forum przed spamem.
Mam nadzieję, że teraz będziesz mógł używać forum w sposób prosty i bezproblemowy.
Bardzo proszę o ewentualne błędy i uwagi.
Zapraszam do subskrybcji kanału na YouTube SLOT CAR HOBBY LINK DO KANAŁU.
WawaRace-Tworzenie makiety-Rozwój-Malowanie toru od str 5-
- Petrus
- Administrator
- Posty: 932
- Rejestracja: 18 gru 2013, 11:01
Re: Warsaw Raceway - Carrera Digital 132 - Rozwój
I jeszcze kilka zdjęć z bandami. Napracowałem się nad nimi bardzo
Pozdaaaaaawiam
Petrus
----------------------------------------
"Wcale nie trzeba być szybkim, aby być pierwszym"
Petrus
----------------------------------------
"Wcale nie trzeba być szybkim, aby być pierwszym"
- Wojt.rak
- Użytkownik szos
- Posty: 69
- Rejestracja: 22 gru 2013, 11:37
Re: Warsaw Raceway - Carrera Digital 132 - Rozwój
No,no teraz to tylko organizować zawody.
Ciekawy ten pistop. Jak go zrobiłeś?
Mam wprawdzie Carrera GO, ale wiem że jest ten sam problem z prądem na tak długich odcinkach. U mnie nawet na GO było a Digital pewnie pochłania więcej prądu.
Czy masz tu zastosowane jakieś przedłużenie zasilania lub inne patenty?
Ciekawy ten pistop. Jak go zrobiłeś?
Mam wprawdzie Carrera GO, ale wiem że jest ten sam problem z prądem na tak długich odcinkach. U mnie nawet na GO było a Digital pewnie pochłania więcej prądu.
Czy masz tu zastosowane jakieś przedłużenie zasilania lub inne patenty?
Papa
Wojtek
Mam Formułe !! Ale jazda !!
Wojtek
Mam Formułe !! Ale jazda !!
- GOPiotrGO
- Ścigant
- Posty: 139
- Rejestracja: 05 sty 2014, 23:09
Re: Warsaw Raceway - Carrera Digital 132 - Rozwój
O to nam już chyba nasz Petrus odpowiedział na problem zasilania w poniższym wątku :Wojt.rak pisze:No,no teraz to tylko organizować zawody.
Ciekawy ten pistop. Jak go zrobiłeś?
Mam wprawdzie Carrera GO, ale wiem że jest ten sam problem z prądem na tak długich odcinkach. U mnie nawet na GO było a Digital pewnie pochłania więcej prądu.
Czy masz tu zastosowane jakieś przedłużenie zasilania lub inne patenty?
http://www.torysamochodowe.pl/viewtopic ... 30979#p364
A co do pitstopu to dobrze by było sie dowiedzieć jak zrobić taki podwójny w Carrera Digital 132.
- Slotman
- Starter
- Posty: 16
- Rejestracja: 08 sty 2014, 00:08
Re: Warsaw Raceway - Carrera Digital 132 - Rozwój
Też bym chciał mieć taki PITLANE .
Czy można takie tankowanie zrobić też do analogowych torów samochodowych?
Czy można takie tankowanie zrobić też do analogowych torów samochodowych?
Trzymajcie się mocno kierownicy !!!
SLOTMAN
SLOTMAN
- Petrus
- Administrator
- Posty: 932
- Rejestracja: 18 gru 2013, 11:01
Re: Warsaw Raceway - Carrera Digital 132 - Rozwój
Slotman pisze:Też bym chciał mieć taki PITLANE .
Czy można takie tankowanie zrobić też do analogowych torów samochodowych?
Czytałem , że do analogów jak najbardziej można. Nie wiem jak, może któryś z forumowiczów pomoże. Pewnie trzeba to robić przez fotokomórki, ponieważ Carrrera Evolution nie ma przekazywanego sygnału o przekroczeniu przez samochód linii mety lub pitstopu.
Pozdaaaaaawiam
Petrus
----------------------------------------
"Wcale nie trzeba być szybkim, aby być pierwszym"
Petrus
----------------------------------------
"Wcale nie trzeba być szybkim, aby być pierwszym"
- GOPiotrGO
- Ścigant
- Posty: 139
- Rejestracja: 05 sty 2014, 23:09
Re: Warsaw Raceway - Carrera Digital 132 - Rozwój
Ja zrobiłem pit lane w Carrera GO, więc w Evolution z pewnością się też da. Zbudowałem go na fotokomórkach i programie Ultimate Racer. Minusem fotokomórek jest konieczność mocnego doświetlenia linii mety takimi lampkami halogenowymi. To samo dotyczy się pitstopu gdzie zamontowałem fotokomórki. Dla Carrera GO to bardzo fajne i działające rozwiązanie.
- Petrus
- Administrator
- Posty: 932
- Rejestracja: 18 gru 2013, 11:01
Re: Warsaw Raceway - Carrera Digital 132 - Rozwój
Witam,
dołączył do mojej stajni bardzo fajny samochód z tzw."odzysku".
Porsche RS Spyder ALMS 2006 No. 7
Przerobiłem go z Evolution na Digital 132.
Więcej TUTAJ.
dołączył do mojej stajni bardzo fajny samochód z tzw."odzysku".
Porsche RS Spyder ALMS 2006 No. 7
Przerobiłem go z Evolution na Digital 132.
Więcej TUTAJ.
Pozdaaaaaawiam
Petrus
----------------------------------------
"Wcale nie trzeba być szybkim, aby być pierwszym"
Petrus
----------------------------------------
"Wcale nie trzeba być szybkim, aby być pierwszym"
- Petrus
- Administrator
- Posty: 932
- Rejestracja: 18 gru 2013, 11:01
Nowe samochody trzy Porsche GT3 RSR Digital 124
Witam,
muszę je od razu pokazać.
Udało mi się całkiem dobrze nabyć trzy Porsche GT3 RSR Digital 124.
Są piękne. Teraz jest czas na testowanie toru w największej skali.
Co za frajda, znacznie mniej "wylatują" niż Digital 132.
Na "szybko" poniżej zdjęcia.
muszę je od razu pokazać.
Udało mi się całkiem dobrze nabyć trzy Porsche GT3 RSR Digital 124.
Są piękne. Teraz jest czas na testowanie toru w największej skali.
Co za frajda, znacznie mniej "wylatują" niż Digital 132.
Na "szybko" poniżej zdjęcia.
Pozdaaaaaawiam
Petrus
----------------------------------------
"Wcale nie trzeba być szybkim, aby być pierwszym"
Petrus
----------------------------------------
"Wcale nie trzeba być szybkim, aby być pierwszym"
- GOPiotrGO
- Ścigant
- Posty: 139
- Rejestracja: 05 sty 2014, 23:09
Re: Nowe samochody trzy Porsche GT3 RSR Digital 124
Mi się bardzo podobają . Jakie moje Carrera GO są malutkie przy tych monstrachPetrus pisze:Witam,
muszę je od razu pokazać.
Udało mi się całkiem dobrze nabyć trzy Porsche GT3 RSR Digital 124.
Są piękne. Teraz jest czas na testowanie toru w największej skali.
Co za frajda, znacznie mniej "wylatują" niż Digital 132.
Na "szybko" poniżej zdjęcia.
- Wojt.rak
- Użytkownik szos
- Posty: 69
- Rejestracja: 22 gru 2013, 11:37
Re: Nowe samochody trzy Porsche GT3 RSR Digital 124
GOPiotrGO pisze:Mi się bardzo podobają . Jakie moje Carrera GO są malutkie przy tych monstrachPetrus pisze:Witam,
muszę je od razu pokazać.
Udało mi się całkiem dobrze nabyć trzy Porsche GT3 RSR Digital 124.
Są piękne. Teraz jest czas na testowanie toru w największej skali.
Co za frajda, znacznie mniej "wylatują" niż Digital 132.
Na "szybko" poniżej zdjęcia.
Samochody w tej skali są Supper !!
Ale są też te Porsche GT3 w skali Carrera GO!!!. Może są mniejsze ale też wyglądają na fajne.
Papa
Wojtek
Mam Formułe !! Ale jazda !!
Wojtek
Mam Formułe !! Ale jazda !!
- Petrus
- Administrator
- Posty: 932
- Rejestracja: 18 gru 2013, 11:01
Re: Warsaw Raceway - Carrera Digital 132 - Rozwój
Witam,
Jako konsekwencję mojego zachwytu jazdami samochodami w skali 1:24, zrobiłem filmik jazdy nocnej na torze samochodowym Carrera Digital 124.
Jeździłem po torze z włączoną opcją symulacji opadów deszczu. Z tego też powodu słychać na filmie komunikaty w języku niemieckim. Dodatek ten jest do programu pomiarowego jaki stosuję COCKPIT-XP. Jest to produkcja niemiecka i dlatego też komunikaty o deszczu są w języku niemieckim . Niestety nie jest to takie łatwe aby je wymienić na polski.
Coraz bardziej się "wkręcam" w jazdę samochodami w tej skali. Jeśli jest dwóch lub jeszcze lepiej trzech kierowców o podobnych umiejętnościach to wyścig na torze jest bardzo emocjonujący. Polecam!!!
Obejrzyjcie filmik i jak się wam podoba to "zalajkujcie" .
Jako konsekwencję mojego zachwytu jazdami samochodami w skali 1:24, zrobiłem filmik jazdy nocnej na torze samochodowym Carrera Digital 124.
Jeździłem po torze z włączoną opcją symulacji opadów deszczu. Z tego też powodu słychać na filmie komunikaty w języku niemieckim. Dodatek ten jest do programu pomiarowego jaki stosuję COCKPIT-XP. Jest to produkcja niemiecka i dlatego też komunikaty o deszczu są w języku niemieckim . Niestety nie jest to takie łatwe aby je wymienić na polski.
Coraz bardziej się "wkręcam" w jazdę samochodami w tej skali. Jeśli jest dwóch lub jeszcze lepiej trzech kierowców o podobnych umiejętnościach to wyścig na torze jest bardzo emocjonujący. Polecam!!!
Obejrzyjcie filmik i jak się wam podoba to "zalajkujcie" .
Pozdaaaaaawiam
Petrus
----------------------------------------
"Wcale nie trzeba być szybkim, aby być pierwszym"
Petrus
----------------------------------------
"Wcale nie trzeba być szybkim, aby być pierwszym"
- GOPiotrGO
- Ścigant
- Posty: 139
- Rejestracja: 05 sty 2014, 23:09
- Petrus
- Administrator
- Posty: 932
- Rejestracja: 18 gru 2013, 11:01
Re: Warsaw Raceway - Carrera Digital 132 - Rozwój
GOPiotrGO pisze:Fajneeeee .
Dziękiiiii
Pozdaaaaaawiam
Petrus
----------------------------------------
"Wcale nie trzeba być szybkim, aby być pierwszym"
Petrus
----------------------------------------
"Wcale nie trzeba być szybkim, aby być pierwszym"
- Szybki
- Użytkownik szos
- Posty: 43
- Rejestracja: 22 gru 2013, 11:58
Re: Warsaw Raceway - Carrera Digital 132 - Rozwój
Długo nie zaglądałem tu na forum, ale teraz widzę,że u Ciebie są niesamowite postępy. Najfajniej ogląda się zdjęcia i filmiki.
Coraz bardziej zastanawiam się nad Carrera Digital 132. Na to chyba potrzeba dużo miejsca, którego u mnie nie za wiele. czy to ma sens startować z takim torem jak mam około 1,80 x 1m?
Coraz bardziej zastanawiam się nad Carrera Digital 132. Na to chyba potrzeba dużo miejsca, którego u mnie nie za wiele. czy to ma sens startować z takim torem jak mam około 1,80 x 1m?
Szybko, Szybciej, ...... Szybki
Pozdrawiam
Pozdrawiam
- Petrus
- Administrator
- Posty: 932
- Rejestracja: 18 gru 2013, 11:01
Przebudowa Pit stop
Święta, Święta i po Świętach. jest trochę czasu to trzeba się zabrać do roboty przy torze.
Mój pas serwisowy wygląda obecnie tak:
Okazało się, samochody Carrera Digital 124 nie mieszczą się bezkolizyjnie przy badzie na pitstopie.
Banda gdzie umieściłem diody podświetlające ma wystającą górną krawędź. Jak samochód jedzie to delikatnie ociera się o nią i niestety powoduje to zarysowania na karoserii.
Zaznaczyłem to na poniższym zdjęciu:
Aby tego uniknąć planuje przesunąć pas serwisowy trochę w prawo, tak aby była przerwa pomiędzy dwoma szynami. Wtedy będzie wystarczająca ilość miejsca na samochody w skali 1:24.
Planuję w tym celu "dorobić" trochę szyn pojedynczych niestandardowych z zakrętów 1/60.
Co myślicie?
Zobaczymy jak to wyjdzie
Mój pas serwisowy wygląda obecnie tak:
Okazało się, samochody Carrera Digital 124 nie mieszczą się bezkolizyjnie przy badzie na pitstopie.
Banda gdzie umieściłem diody podświetlające ma wystającą górną krawędź. Jak samochód jedzie to delikatnie ociera się o nią i niestety powoduje to zarysowania na karoserii.
Zaznaczyłem to na poniższym zdjęciu:
Aby tego uniknąć planuje przesunąć pas serwisowy trochę w prawo, tak aby była przerwa pomiędzy dwoma szynami. Wtedy będzie wystarczająca ilość miejsca na samochody w skali 1:24.
Planuję w tym celu "dorobić" trochę szyn pojedynczych niestandardowych z zakrętów 1/60.
Co myślicie?
Zobaczymy jak to wyjdzie
Pozdaaaaaawiam
Petrus
----------------------------------------
"Wcale nie trzeba być szybkim, aby być pierwszym"
Petrus
----------------------------------------
"Wcale nie trzeba być szybkim, aby być pierwszym"