Witaj na forum torysamochodowe.pl!
Forum zostało zaktualizowane do najnowszej wersji oraz wprowadziłem kilka mechanizmów ochrony forum przed spamem.
Mam nadzieję, że teraz będziesz mógł używać forum w sposób prosty i bezproblemowy.
Bardzo proszę o ewentualne błędy i uwagi.
Zapraszam do subskrybcji kanału na YouTube SLOT CAR HOBBY LINK DO KANAŁU.
Forum zostało zaktualizowane do najnowszej wersji oraz wprowadziłem kilka mechanizmów ochrony forum przed spamem.
Mam nadzieję, że teraz będziesz mógł używać forum w sposób prosty i bezproblemowy.
Bardzo proszę o ewentualne błędy i uwagi.
Zapraszam do subskrybcji kanału na YouTube SLOT CAR HOBBY LINK DO KANAŁU.
Z Krakowa pozdrawiam
- Majster
- Starter
- Posty: 8
- Rejestracja: 11 lis 2014, 17:12
Z Krakowa pozdrawiam
Z Krakowa pozdrawiam i witam Forumowiczów plus wyrazy uznania dla Założyciela.
Slotcars to pierwsza z dziedzin sportowego modelarstwa samochodowego powstała w latach sześćdziesiątych ubiegłego wieku. Darzę ją sentymentem do dziś wspominając amatorską budowę pierwszych torów i modeli w tych że latach.
Modelarstwo sportowe przyniosło mi wiele satysfakcji w latach następnych w klasach samochodowych RC. Szczególnie w prestiżowej bo najszybszej 1:8 Onroad.
Do dzisiaj okazyjnie startuje w zawodach RC ale muszę się pochwalić że częściej bo prawie co środę w Slotcars.
Dzięki grzeczności właściciela toru kartingowego Motodrom w Krakowie Fabryczna 13 mam na stałe zainstalowany 21 metrowy tor SC z ośmioma slotami i modelami NASCAR w scali 1:24. Każdy zainteresowany może w godzinach otwarcia lokalu za niewielką opłatą spróbować jazdy a co środę o 19 wystartować w organizowanych zawodach.
Wszystkich Forumowiczów zapraszam do Krakowa - informacja na Facebook - Krakowska Liga Slotcar.
Pozdrawiam
Slotcars to pierwsza z dziedzin sportowego modelarstwa samochodowego powstała w latach sześćdziesiątych ubiegłego wieku. Darzę ją sentymentem do dziś wspominając amatorską budowę pierwszych torów i modeli w tych że latach.
Modelarstwo sportowe przyniosło mi wiele satysfakcji w latach następnych w klasach samochodowych RC. Szczególnie w prestiżowej bo najszybszej 1:8 Onroad.
Do dzisiaj okazyjnie startuje w zawodach RC ale muszę się pochwalić że częściej bo prawie co środę w Slotcars.
Dzięki grzeczności właściciela toru kartingowego Motodrom w Krakowie Fabryczna 13 mam na stałe zainstalowany 21 metrowy tor SC z ośmioma slotami i modelami NASCAR w scali 1:24. Każdy zainteresowany może w godzinach otwarcia lokalu za niewielką opłatą spróbować jazdy a co środę o 19 wystartować w organizowanych zawodach.
Wszystkich Forumowiczów zapraszam do Krakowa - informacja na Facebook - Krakowska Liga Slotcar.
Pozdrawiam
Piotr S.
- Petrus
- Administrator
- Posty: 932
- Rejestracja: 18 gru 2013, 11:01
Re: Z Krakowa pozdrawiam
Witaj Majster!
Bardzo się cieszę, że jednak jest w Polsce klub slot car taki jak Twój. Brawo!!! Trzeba się tym wszędzie chwalić i popularyzować. Widzę, że jest w pełni profesjonalny. Czy jeździcie na min również samochodami Carrera Evolution? Rozumiem, że trzeba mieć swój samochód.
Jakie masz samochody?
Jak będę w Krakowie to chętnie dołączę do treningu.
Jakie macie zasady wyścigów?
Fajnie, że coraz więcej nas jest .
Bardzo się cieszę, że jednak jest w Polsce klub slot car taki jak Twój. Brawo!!! Trzeba się tym wszędzie chwalić i popularyzować. Widzę, że jest w pełni profesjonalny. Czy jeździcie na min również samochodami Carrera Evolution? Rozumiem, że trzeba mieć swój samochód.
Jakie masz samochody?
Jak będę w Krakowie to chętnie dołączę do treningu.
Jakie macie zasady wyścigów?
Fajnie, że coraz więcej nas jest .
Pozdaaaaaawiam
Petrus
----------------------------------------
"Wcale nie trzeba być szybkim, aby być pierwszym"
Petrus
----------------------------------------
"Wcale nie trzeba być szybkim, aby być pierwszym"
-
- Użytkownik szos
- Posty: 31
- Rejestracja: 21 maja 2014, 13:27
Re: Z Krakowa pozdrawiam
Jeśli możesz zamieść kilka zdjęć z waszego toru.
- Majster
- Starter
- Posty: 8
- Rejestracja: 11 lis 2014, 17:12
Re: Z Krakowa pozdrawiam
Dziękuję Petrus za powitanie i odpowiadam na pytania.
Tor jest analogowy więc Evolution pojedzie. Tor ma 3mm rowek o głębokości 9mm i zasilanie zmieniane skokowo od 8V do 13.8V przy wyposażeniu każdej z ośmiu ścieżek w opornikowy 3 omowy regulator Parmy. Połączenie regulatora z torem jest realizowane z pomocą typowego gniazda od zasilacza komputerowego. By poprawić jazdę Evolution trzeba by dobrać regulator z odpowiadającą silnikowi opornością i założyć na tylną oś piankowe opony.
Tor wyposażony jest w modele Parmy 1/24 Rental Car na których każdy może potrenować jazdę a co środę o 19 wystartować w zawodach.
Do jazdy na trochę wyższym poziomie używamy modeli Flexi-Kar Parmy.
Co do zawodów to rozgrywamy je w stylu Roundrobin co w wolnym tłumaczeniu znaczy każdy z każdym. System SRT po wpisaniu uczestników do programu przydziela w danym biegu każdemu ścieżkę odpowiadającą kolorem modelowi lub każe czekać na swój bieg wstawiając wypadające modele. Zawody wygrywa ten kto uzyska w sumie największą ilość okrążeń ze swoich ośmiu biegów.
Zapraszam do zabawy.
Tor jest analogowy więc Evolution pojedzie. Tor ma 3mm rowek o głębokości 9mm i zasilanie zmieniane skokowo od 8V do 13.8V przy wyposażeniu każdej z ośmiu ścieżek w opornikowy 3 omowy regulator Parmy. Połączenie regulatora z torem jest realizowane z pomocą typowego gniazda od zasilacza komputerowego. By poprawić jazdę Evolution trzeba by dobrać regulator z odpowiadającą silnikowi opornością i założyć na tylną oś piankowe opony.
Tor wyposażony jest w modele Parmy 1/24 Rental Car na których każdy może potrenować jazdę a co środę o 19 wystartować w zawodach.
Do jazdy na trochę wyższym poziomie używamy modeli Flexi-Kar Parmy.
Co do zawodów to rozgrywamy je w stylu Roundrobin co w wolnym tłumaczeniu znaczy każdy z każdym. System SRT po wpisaniu uczestników do programu przydziela w danym biegu każdemu ścieżkę odpowiadającą kolorem modelowi lub każe czekać na swój bieg wstawiając wypadające modele. Zawody wygrywa ten kto uzyska w sumie największą ilość okrążeń ze swoich ośmiu biegów.
Zapraszam do zabawy.
Piotr S.
- Petrus
- Administrator
- Posty: 932
- Rejestracja: 18 gru 2013, 11:01
Re: Z Krakowa pozdrawiam
Majster pisze:Dziękuję Petrus za powitanie i odpowiadam na pytania.
Tor jest analogowy więc Evolution pojedzie. Tor ma 3mm rowek o głębokości 9mm i zasilanie zmieniane skokowo od 8V do 13.8V przy wyposażeniu każdej z ośmiu ścieżek w opornikowy 3 omowy regulator Parmy. Połączenie regulatora z torem jest realizowane z pomocą typowego gniazda od zasilacza komputerowego. By poprawić jazdę Evolution trzeba by dobrać regulator z odpowiadającą silnikowi opornością i założyć na tylną oś piankowe opony.
Tor wyposażony jest w modele Parmy 1/24 Rental Car na których każdy może potrenować jazdę a co środę o 19 wystartować w zawodach.
Do jazdy na trochę wyższym poziomie używamy modeli Flexi-Kar Parmy.
Co do zawodów to rozgrywamy je w stylu Roundrobin co w wolnym tłumaczeniu znaczy każdy z każdym. System SRT po wpisaniu uczestników do programu przydziela w danym biegu każdemu ścieżkę odpowiadającą kolorem modelowi lub każe czekać na swój bieg wstawiając wypadające modele. Zawody wygrywa ten kto uzyska w sumie największą ilość okrążeń ze swoich ośmiu biegów.
Zapraszam do zabawy.
WOW!
Jeszcze raz powiem.... pełny profesjonalizm!! W styczniu planuję być w Krakowie to może jakoś się uda wycyrklować na tą środę i się spotkać. Niestety nie mam takich regulatorów i samochodów, ale z tego co piszesz to można je pożyczyć?
Jakich opon używacie?
Jako, że posiadasz tak dużą znajomość tematu to zachęcam również do wspierania radą innych użytkowników forum. Pomaga to bardzo w propagowaniu tego ciekawego hobby.
Pozdaaaaaawiam
Petrus
----------------------------------------
"Wcale nie trzeba być szybkim, aby być pierwszym"
Petrus
----------------------------------------
"Wcale nie trzeba być szybkim, aby być pierwszym"
- GOPiotrGO
- Ścigant
- Posty: 139
- Rejestracja: 05 sty 2014, 23:09
Re: Z Krakowa pozdrawiam
Teraz widzę, że jeszcze mało wiem .... Witaj na forum Majster !!! Super tor!
- Majster
- Starter
- Posty: 8
- Rejestracja: 11 lis 2014, 17:12
Re: Z Krakowa pozdrawiam
Dziękuję wszystkim za pozdrowienia ponawiając zaproszenie na tor do Krakowa.
Jeśli chodzi o technikalia to w modelach Flexi używamy oponek MX Racing Tires dystrybuowanych przez Parmę poprawiając ich przyczepność do toru gripperem do gum piankowych RC.
W Rentalach stosuje opony robione z płatów gumy piankowej wycinając krążki a następnie klejąc klejem kontaktowym na aluminiowych felgach i obrabiając na obrotach do odpowiedniego rozmiaru i kształtu. Płaty pianki o formacie 280x140x8mm firmy Lux-Tools można upolować w marketach typu Obi jako zamienne elementy do pac do fugowania.
Jeśli chodzi o technikalia to w modelach Flexi używamy oponek MX Racing Tires dystrybuowanych przez Parmę poprawiając ich przyczepność do toru gripperem do gum piankowych RC.
W Rentalach stosuje opony robione z płatów gumy piankowej wycinając krążki a następnie klejąc klejem kontaktowym na aluminiowych felgach i obrabiając na obrotach do odpowiedniego rozmiaru i kształtu. Płaty pianki o formacie 280x140x8mm firmy Lux-Tools można upolować w marketach typu Obi jako zamienne elementy do pac do fugowania.
Piotr S.
- Wojt.rak
- Użytkownik szos
- Posty: 69
- Rejestracja: 22 gru 2013, 11:37
Re: Z Krakowa pozdrawiam
Pozdrawiam Majster!!!
Czy znasz jeszcze więcej takich miejsc jak Twoje w innych miastach Polski. Może warto by je było tu wylistować?
Twój tor jest z MDF? Skąd się wziął pomysł na takie profesjonalne rozwiązanie?
Czy znasz jeszcze więcej takich miejsc jak Twoje w innych miastach Polski. Może warto by je było tu wylistować?
Twój tor jest z MDF? Skąd się wziął pomysł na takie profesjonalne rozwiązanie?
Papa
Wojtek
Mam Formułe !! Ale jazda !!
Wojtek
Mam Formułe !! Ale jazda !!
- Majster
- Starter
- Posty: 8
- Rejestracja: 11 lis 2014, 17:12
Re: Z Krakowa pozdrawiam
Wojtku dziękuje za pozdrowienia i pozdrawiam Świątecznie!
Niestety nie spotkałem się z żadną informacją o innym torze ogólnodostępnym z MDF w Polsce a szkoda.
Zamysł wykonania torów wynikł z chęci sprostania zadaniu i celów komercyjnych. Pierwszy cel dało się zrealizować drugi gorzej. Po prostu cena wynajmu powierzchni odpowiedniego lokalu w Krakowie jest zbyt wysoka. Teraz korzystam z grzeczności właściciela toru kartingowego Autodrom nie bez trudności w okresie zimowym bo hala nie jest ogrzewana. Ale mimo to co środa udaje nam się rozegrać zawody.
A więc byle do wiosny!
Zapraszam w odwiedziny.
Niestety nie spotkałem się z żadną informacją o innym torze ogólnodostępnym z MDF w Polsce a szkoda.
Zamysł wykonania torów wynikł z chęci sprostania zadaniu i celów komercyjnych. Pierwszy cel dało się zrealizować drugi gorzej. Po prostu cena wynajmu powierzchni odpowiedniego lokalu w Krakowie jest zbyt wysoka. Teraz korzystam z grzeczności właściciela toru kartingowego Autodrom nie bez trudności w okresie zimowym bo hala nie jest ogrzewana. Ale mimo to co środa udaje nam się rozegrać zawody.
A więc byle do wiosny!
Zapraszam w odwiedziny.
Piotr S.
- Petrus
- Administrator
- Posty: 932
- Rejestracja: 18 gru 2013, 11:01
Re: Z Krakowa pozdrawiam
Cześć Majster,
będę w Krakowie 17.01.2015 i z wielką chęcią spotkałbym się i zobaczył tor i pojeździł trochę (nie za długo i wynajętym samochodem). Czy będzie to możliwe? Daj znać czy się możemy umówić.
będę w Krakowie 17.01.2015 i z wielką chęcią spotkałbym się i zobaczył tor i pojeździł trochę (nie za długo i wynajętym samochodem). Czy będzie to możliwe? Daj znać czy się możemy umówić.
Pozdaaaaaawiam
Petrus
----------------------------------------
"Wcale nie trzeba być szybkim, aby być pierwszym"
Petrus
----------------------------------------
"Wcale nie trzeba być szybkim, aby być pierwszym"
- Majster
- Starter
- Posty: 8
- Rejestracja: 11 lis 2014, 17:12
- Petrus
- Administrator
- Posty: 932
- Rejestracja: 18 gru 2013, 11:01
Re: Z Krakowa pozdrawiam
Witam,
to miej więcej o której można podjechać i gdzie to jest dokładnie ? Chyba będzie zimno ?
Do zobaczenia.
to miej więcej o której można podjechać i gdzie to jest dokładnie ? Chyba będzie zimno ?
Do zobaczenia.
Pozdaaaaaawiam
Petrus
----------------------------------------
"Wcale nie trzeba być szybkim, aby być pierwszym"
Petrus
----------------------------------------
"Wcale nie trzeba być szybkim, aby być pierwszym"
- Majster
- Starter
- Posty: 8
- Rejestracja: 11 lis 2014, 17:12
Re: Z Krakowa pozdrawiam
Drogi Petrusie.
Tor znajduje się przy Autodromie Kraków Fabryczna 13 a szczegóły ustalmy telefonicznie.
Mój telefon 603368587
Tor znajduje się przy Autodromie Kraków Fabryczna 13 a szczegóły ustalmy telefonicznie.
Mój telefon 603368587
Piotr S.
- Petrus
- Administrator
- Posty: 932
- Rejestracja: 18 gru 2013, 11:01
Re: Z Krakowa pozdrawiam
Drogi Piotrze,
Bardzo dziękuję za miłe spotkanie w Krakowie . Mam nadzieję na kolejne i do szybkiego zobaczenia.
Krótki filmik ze spotkania jest tutaj.
Bardzo dziękuję za miłe spotkanie w Krakowie . Mam nadzieję na kolejne i do szybkiego zobaczenia.
Krótki filmik ze spotkania jest tutaj.
Pozdaaaaaawiam
Petrus
----------------------------------------
"Wcale nie trzeba być szybkim, aby być pierwszym"
Petrus
----------------------------------------
"Wcale nie trzeba być szybkim, aby być pierwszym"