Witaj na forum torysamochodowe.pl!
Forum zostało zaktualizowane do najnowszej wersji oraz wprowadziłem kilka mechanizmów ochrony forum przed spamem.
Mam nadzieję, że teraz będziesz mógł używać forum w sposób prosty i bezproblemowy.
Bardzo proszę o ewentualne błędy i uwagi.
Zapraszam do subskrybcji kanału na YouTube SLOT CAR HOBBY LINK DO KANAŁU.
Forum zostało zaktualizowane do najnowszej wersji oraz wprowadziłem kilka mechanizmów ochrony forum przed spamem.
Mam nadzieję, że teraz będziesz mógł używać forum w sposób prosty i bezproblemowy.
Bardzo proszę o ewentualne błędy i uwagi.
Zapraszam do subskrybcji kanału na YouTube SLOT CAR HOBBY LINK DO KANAŁU.
szczotki stykowe
-
- Użytkownik szos
- Posty: 28
- Rejestracja: 03 gru 2015, 08:05
szczotki stykowe
pytanie:
jak najlepiej ułożyć szczotki - jakieś zdjęcie ?
jak często wymieniacie szczotki , jak je czyścić
dziękuję za porady
jak najlepiej ułożyć szczotki - jakieś zdjęcie ?
jak często wymieniacie szczotki , jak je czyścić
dziękuję za porady
- Petrus
- Administrator
- Posty: 932
- Rejestracja: 18 gru 2013, 11:01
Re: szczotki stykowe
Szczotki układam na ogół prawie równolegle i tak aby za bardzo nie odstawały. Wymieniam je bardzo rzadko.
Pozdaaaaaawiam
Petrus
----------------------------------------
"Wcale nie trzeba być szybkim, aby być pierwszym"
Petrus
----------------------------------------
"Wcale nie trzeba być szybkim, aby być pierwszym"
-
- Użytkownik szos
- Posty: 32
- Rejestracja: 20 gru 2017, 21:56
Re: szczotki stykowe
To ja odświeżę temat. Czy macie jakiś patent żeby szczotki po zamocowaniu nie wysuwały się? Często podczas kraksy wypadająca prowadnica powoduje wypadanie szczotek... No tu szczególnie dzieciaki potrafią na takie kraksy pracować :/ mam założone prowadnice tuningowe od franka... I nadal są z tym kłopoty... Te szczotki po założeniu bardzo delikatnie się trzymają. Ma ktoś jakiś patent na to? Z góry dzięki za rady:)
-
- Mistrz kierownicy
- Posty: 300
- Rejestracja: 16 lut 2018, 11:13
Re: szczotki stykowe
prowadnice carrery to gówno. Wymiana na tuningowe. druga rzecz to wywalenie tylnego magnesu.
- Petrus
- Administrator
- Posty: 932
- Rejestracja: 18 gru 2013, 11:01
Re: szczotki stykowe
Szczerze mówiąc mi się to prawie nie zdarza. Spróbuj odgiąć trochę te miedziane płytki.winnepago pisze: ↑07 lut 2023, 22:47 To ja odświeżę temat. Czy macie jakiś patent żeby szczotki po zamocowaniu nie wysuwały się? Często podczas kraksy wypadająca prowadnica powoduje wypadanie szczotek... No tu szczególnie dzieciaki potrafią na takie kraksy pracować :/ mam założone prowadnice tuningowe od franka... I nadal są z tym kłopoty... Te szczotki po założeniu bardzo delikatnie się trzymają. Ma ktoś jakiś patent na to? Z góry dzięki za rady:)
Pozdaaaaaawiam
Petrus
----------------------------------------
"Wcale nie trzeba być szybkim, aby być pierwszym"
Petrus
----------------------------------------
"Wcale nie trzeba być szybkim, aby być pierwszym"
-
- Mistrz kierownicy
- Posty: 300
- Rejestracja: 16 lut 2018, 11:13
Re: szczotki stykowe
Mam wrażenie że nie o to chodzi. Kolega ma na myśli jak podczas driftu samochód za mocno się okręci i prowadnica się wypina i okręcając wygina szczotki?????
No odpowiedziałem wcześniej: prowadnice carrery wymienić na tuningowe. Kostka trzymająca jest głębsza i lepsza.
No odpowiedziałem wcześniej: prowadnice carrery wymienić na tuningowe. Kostka trzymająca jest głębsza i lepsza.
-
- Mistrz kierownicy
- Posty: 300
- Rejestracja: 16 lut 2018, 11:13
Re: szczotki stykowe
A same szczotki: koncówke rozgiąć i wkliknąć. Powinno siedzieć lepiej. Mi nigdy nie wypadają tylko "włosie" się wygina podczas okręcenia prowadnicy
-
- Mistrz kierownicy
- Posty: 300
- Rejestracja: 16 lut 2018, 11:13
Re: szczotki stykowe
rozwinę jeszcze te magnesy. Jak nie ma tylnego to drift jest płynniejszy. Nie taki wyszarpany jak magnes puści. No i jeździ się wolniej. Wiec auta się tak nie katuje o ściany.
-
- Użytkownik szos
- Posty: 32
- Rejestracja: 20 gru 2017, 21:56
Re: szczotki stykowe
Dzięki za odpowiedzi.
Zgadza się przy drifcie prowadnica wyrywa szczotki. Prowadnice mam wszystkie tuningowe... Wczoraj dałem sobie czas i...zauważyłem że jak przednia oś jest w pozycji wysokiej to ten wahacz z prowadnica nie chowa się równo z podłogą auta więc zmieniłem pozycję przedniej osi na niską. Do tego magnes środkowy zrobiłem na równo z podłogą bo był w pozycji dolnej. Wymieniłem też szczotki tam gdzie były pogięte... Każde auto przetestowałem ale jak dopiero będą wyścigi to potwierdze co z tego wyszło. Uszkodzone prowadnice tuningowe wymieniłem na nowe... Zauważyłem że nie muszę ich już podcinać na trzpieniu bo pracuje wszystko gładko... Może wahacz też nieco się wyrobił po prostu... Szczotki w przestrzeń tej blaszki dodałem kawałki gumki żeby lepiej rozprężało i lepiej szczotki trzymały. Jedno jest pewne. Dzieci i ci co słabo jeżdżą grają w osobnych wyścigach na skręconej prędkości.... To zabawka dla DOROSLYCH W KONCU:)
Zgadza się przy drifcie prowadnica wyrywa szczotki. Prowadnice mam wszystkie tuningowe... Wczoraj dałem sobie czas i...zauważyłem że jak przednia oś jest w pozycji wysokiej to ten wahacz z prowadnica nie chowa się równo z podłogą auta więc zmieniłem pozycję przedniej osi na niską. Do tego magnes środkowy zrobiłem na równo z podłogą bo był w pozycji dolnej. Wymieniłem też szczotki tam gdzie były pogięte... Każde auto przetestowałem ale jak dopiero będą wyścigi to potwierdze co z tego wyszło. Uszkodzone prowadnice tuningowe wymieniłem na nowe... Zauważyłem że nie muszę ich już podcinać na trzpieniu bo pracuje wszystko gładko... Może wahacz też nieco się wyrobił po prostu... Szczotki w przestrzeń tej blaszki dodałem kawałki gumki żeby lepiej rozprężało i lepiej szczotki trzymały. Jedno jest pewne. Dzieci i ci co słabo jeżdżą grają w osobnych wyścigach na skręconej prędkości.... To zabawka dla DOROSLYCH W KONCU:)
-
- Użytkownik szos
- Posty: 32
- Rejestracja: 20 gru 2017, 21:56
Re: szczotki stykowe
Już nie pamiętam kiedy i dlaczego ustawiałem os przednia w pozycję wysoka.... Sporo tych wieczorów z ustawieniami aut było. Ale na tym elemencie co trzyma przednia oś to dla pozycji wysokiej jest taka wypustka żeby wahacz nie chował się na równi z podłogą auta.
Czy ktoś pamięta jak są ustawione nowe auta???
Przednia oś. Nisko
Tylna oś wysoko
Środkowy magnes równo z podłogą?
Co do tylnego magnesu....no wyjąłem w jednym z autem no i założyłem z powrotem:) za mocny drift, zbyt gorąca głowa u kierowcy:p
Jeszcze dodam że teraz kupił do wszystkich aut nowe komplety opon Carrery i jakość jest dużo lepsza niż kiedyś. W porównaniu z tuningowanym i od frankena to bardzo podobnie. Są natomiast tańsze i komplet to 4 szt a nie tylko dwie na tył.
Czy ktoś pamięta jak są ustawione nowe auta???
Przednia oś. Nisko
Tylna oś wysoko
Środkowy magnes równo z podłogą?
Co do tylnego magnesu....no wyjąłem w jednym z autem no i założyłem z powrotem:) za mocny drift, zbyt gorąca głowa u kierowcy:p
Jeszcze dodam że teraz kupił do wszystkich aut nowe komplety opon Carrery i jakość jest dużo lepsza niż kiedyś. W porównaniu z tuningowanym i od frankena to bardzo podobnie. Są natomiast tańsze i komplet to 4 szt a nie tylko dwie na tył.
- Petrus
- Administrator
- Posty: 932
- Rejestracja: 18 gru 2013, 11:01
Re: szczotki stykowe
No ciekawe... ciekawe.
Sprawdzę sobie jak będę kupował jakiś nowy samochodzik.
Pozdaaaaaawiam
Petrus
----------------------------------------
"Wcale nie trzeba być szybkim, aby być pierwszym"
Petrus
----------------------------------------
"Wcale nie trzeba być szybkim, aby być pierwszym"