Witaj na forum torysamochodowe.pl!
Forum zostało zaktualizowane do najnowszej wersji oraz wprowadziłem kilka mechanizmów ochrony forum przed spamem.
Mam nadzieję, że teraz będziesz mógł używać forum w sposób prosty i bezproblemowy.
Bardzo proszę o ewentualne błędy i uwagi.
Zapraszam do subskrybcji kanału na YouTube SLOT CAR HOBBY LINK DO KANAŁU.
Forum zostało zaktualizowane do najnowszej wersji oraz wprowadziłem kilka mechanizmów ochrony forum przed spamem.
Mam nadzieję, że teraz będziesz mógł używać forum w sposób prosty i bezproblemowy.
Bardzo proszę o ewentualne błędy i uwagi.
Zapraszam do subskrybcji kanału na YouTube SLOT CAR HOBBY LINK DO KANAŁU.
Pytanie o tunning
-
- Mistrz kierownicy
- Posty: 300
- Rejestracja: 16 lut 2018, 11:13
Re: Pytanie o tunning
Moim zdaniem nie warto. Raczej trzymać się podobnych obrotów jak oryginalny silnik. NSR to silniki wyczynowe. I tak te najsłabsze biją carrerowe na głowę. Szczególnie momentem obrotowym. Moje sharki sa właściwie takie same jak oryginalny silnik. Delikatnie mają większy moment obrotowy scsame obroty takie same. Jest to silnik 2 najsłabszy z sharkow. I jest super. Więc tobie polecam raczej też z tych najsłabszych.
-
- Starter
- Posty: 20
- Rejestracja: 29 gru 2020, 11:19
Re: Pytanie o tunning
Dzieki za porady. Na stronie https://www.slotcarfactory.de/ znalazłem praktycznie wszystko.
Jak dla mnie idealne jest to, że są tam podane części dla poszczególnych aut Carrery - gubiłem się na innych stronach w aspekcie kompatybilności.
Mam nadzieję, że przesyłka dotrze przed weekendem.
Mały ruch na forum, więc zrobię temat z moimi przeróbkami, otwarty na rady i krytykę
Jak dla mnie idealne jest to, że są tam podane części dla poszczególnych aut Carrery - gubiłem się na innych stronach w aspekcie kompatybilności.
Mam nadzieję, że przesyłka dotrze przed weekendem.
Mały ruch na forum, więc zrobię temat z moimi przeróbkami, otwarty na rady i krytykę