Witaj na forum torysamochodowe.pl!
Forum zostało zaktualizowane do najnowszej wersji oraz wprowadziłem kilka mechanizmów ochrony forum przed spamem.
Mam nadzieję, że teraz będziesz mógł używać forum w sposób prosty i bezproblemowy.
Bardzo proszę o ewentualne błędy i uwagi.
Zapraszam do subskrybcji kanału na YouTube SLOT CAR HOBBY LINK DO KANAŁU.
Forum zostało zaktualizowane do najnowszej wersji oraz wprowadziłem kilka mechanizmów ochrony forum przed spamem.
Mam nadzieję, że teraz będziesz mógł używać forum w sposób prosty i bezproblemowy.
Bardzo proszę o ewentualne błędy i uwagi.
Zapraszam do subskrybcji kanału na YouTube SLOT CAR HOBBY LINK DO KANAŁU.
Tor Carrera 124 Village Track
-
- Starter
- Posty: 17
- Rejestracja: 01 gru 2018, 10:15
Tor Carrera 124 Village Track
Krótki wstęp: zakupiłem dwa zestawy Carrera Family Race w promocji na Black Friday Dlaczego tak? Jest nas w domu 4-ech do jeżdżenia (ja i 3 synów) i jakbym nie kalkulował to taki zestaw najbardziej mi odpowiadał, żebyśmy mogli od razu jeździć wszyscy na w miarę długim torze.
Dokupiłem też App Connect, a kolejny zakupy w kolejności to zapewne Pit Lane, inne niż bazowe zakręty i kontrolery bezprzewodowe i oczywiście samochody
Z tych elementów tory, który mam udało się stworzyć coś takiego:
Wszystkie sugestie chętnie przyjmę
P.S. Mam nówkę sztukę control unit i zasilacz do sprzedania gdyby ktoś był zainteresowany
Dokupiłem też App Connect, a kolejny zakupy w kolejności to zapewne Pit Lane, inne niż bazowe zakręty i kontrolery bezprzewodowe i oczywiście samochody
Z tych elementów tory, który mam udało się stworzyć coś takiego:
Wszystkie sugestie chętnie przyjmę
P.S. Mam nówkę sztukę control unit i zasilacz do sprzedania gdyby ktoś był zainteresowany
-
- Mistrz kierownicy
- Posty: 300
- Rejestracja: 16 lut 2018, 11:13
Re: Pierwszy tor 132
Jaką przestrzenią na tor dysponujesz?? CZy taylko taką jak mniejwięcej na obrazku??
-
- Starter
- Posty: 17
- Rejestracja: 01 gru 2018, 10:15
Re: Pierwszy tor 132
Niestety... moze z pol metra maksymalnie na wysokość jeszcze dałoby się wygospodarować.
Pewnie w koncu przeniose wszystko do garażu
Pewnie w koncu przeniose wszystko do garażu
-
- Mistrz kierownicy
- Posty: 300
- Rejestracja: 16 lut 2018, 11:13
Re: Pierwszy tor 132
No solidaryzuję się z tobą w bólu. Mało miejsca na porządną trasę. Mam podobnie bo też w mieszkaniu rozkładam tor. Na szczęście mogę cały prawie salon wykorzystać. Ale bardzo bym chciał mieć domek i poddasze. Wtedy na 124 od razu bym przeskoczył. Teraz tylko 132 jeździmy, a tor składam do pudeł.
- Petrus
- Administrator
- Posty: 932
- Rejestracja: 18 gru 2013, 11:01
Re: Pierwszy tor 132
Ale to już całkiem niezłe miejsce jest. . Jak najbardziej na 1:24 się nadaje. i Oczywiście 1:32. Trasa wygląda ciekawie. Przydałyby się zakręty o zmiennej geometrii. Czyli szerszym promieniu.
Pozdaaaaaawiam
Petrus
----------------------------------------
"Wcale nie trzeba być szybkim, aby być pierwszym"
Petrus
----------------------------------------
"Wcale nie trzeba być szybkim, aby być pierwszym"
-
- Mistrz kierownicy
- Posty: 300
- Rejestracja: 16 lut 2018, 11:13
Re: Pierwszy tor 132
Petrus a twój tor z filmików jakie ma wymiary??
- Petrus
- Administrator
- Posty: 932
- Rejestracja: 18 gru 2013, 11:01
Re: Pierwszy tor 132
Nie pamiętam ale coś około 3m x 7,5mnorbert1222 pisze:Petrus a twój tor z filmików jakie ma wymiary??
Pozdaaaaaawiam
Petrus
----------------------------------------
"Wcale nie trzeba być szybkim, aby być pierwszym"
Petrus
----------------------------------------
"Wcale nie trzeba być szybkim, aby być pierwszym"
-
- Mistrz kierownicy
- Posty: 300
- Rejestracja: 16 lut 2018, 11:13
Re: Pierwszy tor 132
No własnie 7,5 dla 124 to juz fajna przestrzeń bo długa. Ja maksymalnie 5,7 metra mam i to z poboczami, trochę krótka jest wtedy prosta.
-
- Starter
- Posty: 17
- Rejestracja: 01 gru 2018, 10:15
Re: Pierwszy tor 132
Przyszedł czas na zmiany i przeniesienie toru do garażu - tutaj przestrzeń jest trochę inaczej zagospodarowana i muszę mocno pokombinować jak to wszystko ładnie ułożyć.
Mam w planie zrobić makietę, także zanim zrobię jakaś ewentualną głupotę to chciałbym się doradzić - najbardziej pasuje mi zrobić tor "elkę", coś w tym stylu:
Co myślicie?
Mam w planie zrobić makietę, także zanim zrobię jakaś ewentualną głupotę to chciałbym się doradzić - najbardziej pasuje mi zrobić tor "elkę", coś w tym stylu:
Co myślicie?
-
- Mistrz kierownicy
- Posty: 395
- Rejestracja: 11 kwie 2015, 22:25
- Lokalizacja: Kołobrzeg
Re: Pierwszy tor 132
Hej, zainwestuj w zakręty 2/30, 3/30, 4/15 i zaplanuj raz jeszcze a będziesz zadowolony
MRO
MRO
-
- Mistrz kierownicy
- Posty: 395
- Rejestracja: 11 kwie 2015, 22:25
- Lokalizacja: Kołobrzeg
-
- Starter
- Posty: 17
- Rejestracja: 01 gru 2018, 10:15
Re: Pierwszy tor 132
Ok, czas na zakup innych od startowych zakrętów, a w związku z tym modyfikację toru.
Plusy takie układu to niewątpliwie kilka długich prostych i brak wiaduktów - jak moje dzieciaki jeżdżą same i wypadnie im samochód z toru to muszą się często wspinać i nie patrzą gdzie podpierają rękę
Co myślicie?
Plusy takie układu to niewątpliwie kilka długich prostych i brak wiaduktów - jak moje dzieciaki jeżdżą same i wypadnie im samochód z toru to muszą się często wspinać i nie patrzą gdzie podpierają rękę
Co myślicie?
-
- Starter
- Posty: 17
- Rejestracja: 01 gru 2018, 10:15
Re: Pierwszy tor 132
Kosmetyczne zmiany na torze.
Miejsca niestety nie przybyło, a żeby uniknąć wiaduktów zdecydowałem się na taki projekt.
Po zbudowaniu i ogólnego zadowolenia z jazdy zdecydowałem się na malowanie, stworzenie makiety i samochody w skali 124 Do garażu trafiły Corvette C7.R, Ferrari 458 Italia GT3, Mercedes Benz SLS AMG GT3 i BMW M1 ProCar. Do tego stary monitor służy do rzucania na niego obrazu z aplikacji SmartRace - szczerze polecam, kilkadziesiąt złotych kosztuje, ale jest mega, zwłaszcza po dokupieniu symulacji deszczu, zniszczeń itp.
Zdjęcie panoramiczne, więc trochę zakrzywia rzeczywistość
Potwierdzam opinie tych, którzy zachęcają do 124 - nie czekać, zmieniać ze skali 132 jak najprędzej
Miejsca niestety nie przybyło, a żeby uniknąć wiaduktów zdecydowałem się na taki projekt.
Po zbudowaniu i ogólnego zadowolenia z jazdy zdecydowałem się na malowanie, stworzenie makiety i samochody w skali 124 Do garażu trafiły Corvette C7.R, Ferrari 458 Italia GT3, Mercedes Benz SLS AMG GT3 i BMW M1 ProCar. Do tego stary monitor służy do rzucania na niego obrazu z aplikacji SmartRace - szczerze polecam, kilkadziesiąt złotych kosztuje, ale jest mega, zwłaszcza po dokupieniu symulacji deszczu, zniszczeń itp.
Zdjęcie panoramiczne, więc trochę zakrzywia rzeczywistość
Potwierdzam opinie tych, którzy zachęcają do 124 - nie czekać, zmieniać ze skali 132 jak najprędzej
-
- Użytkownik szos
- Posty: 27
- Rejestracja: 03 sie 2019, 19:49
- Lokalizacja: Wrocław
Re: Pierwszy tor 132
Fajnie wyglada Dlaczego bez wiaduktów? Ja je uwielbiam i pozwolą mi zrobic o więcej metrów toru.
Możesz opisać różnice między tymi autami?
Możesz opisać różnice między tymi autami?
-
- Starter
- Posty: 17
- Rejestracja: 01 gru 2018, 10:15
Re: Village Track
Hej, wybacz, nie dostrzegłem wcześniej pytania
Bez wiaduktów ze względów praktycznych: tor jest przystawiony do ściany i to w zasadzie jedyne rozwiązanie, żebym mógł sięgnąć bo samochody, które wypadają z toru Projektowałem naprawdę różne wersje i ta mi najbardziej pasuje.
Różnice między autami? Najlepiej jeździ mi się Corvettą i Ferrari, Corvetta jednak odrobinę szybsza (rekord 7.007,a Ferrari 7.262), a może nie tyle szybsza, co po prostu mniej driftuje na zakrętach Najładniej dla oka jeździ Merc, super się prezentuje i z gracją driftuje, ale i czas przyzwoity da się osiągnąć (7.332). Nad jazdą BMW i najnowszym nabytkiem Audi RS 5 DTM muszę jeszcze popracować, nauczyć się nimi jeździć Generalnie każdym jeździ się mega
Porobię potem jakieś lepsze zdjęcia toru, na razie trwa pimpowanie. Dodatkowych funkcji brak, ale wygląda coraz lepiej Planuję na całej długości pitstopu zrobić takie barierki ochronne.
Bez wiaduktów ze względów praktycznych: tor jest przystawiony do ściany i to w zasadzie jedyne rozwiązanie, żebym mógł sięgnąć bo samochody, które wypadają z toru Projektowałem naprawdę różne wersje i ta mi najbardziej pasuje.
Różnice między autami? Najlepiej jeździ mi się Corvettą i Ferrari, Corvetta jednak odrobinę szybsza (rekord 7.007,a Ferrari 7.262), a może nie tyle szybsza, co po prostu mniej driftuje na zakrętach Najładniej dla oka jeździ Merc, super się prezentuje i z gracją driftuje, ale i czas przyzwoity da się osiągnąć (7.332). Nad jazdą BMW i najnowszym nabytkiem Audi RS 5 DTM muszę jeszcze popracować, nauczyć się nimi jeździć Generalnie każdym jeździ się mega
Porobię potem jakieś lepsze zdjęcia toru, na razie trwa pimpowanie. Dodatkowych funkcji brak, ale wygląda coraz lepiej Planuję na całej długości pitstopu zrobić takie barierki ochronne.