Witaj na forum torysamochodowe.pl!

Forum zostało zaktualizowane do najnowszej wersji oraz wprowadziłem kilka mechanizmów ochrony forum przed spamem.
Mam nadzieję, że teraz będziesz mógł używać forum w sposób prosty i bezproblemowy.

Bardzo proszę o ewentualne błędy i uwagi.

Zapraszam do subskrybcji kanału na YouTube
SLOT CAR HOBBY LINK DO KANAŁU.

Amatorski TUNING by Ray

Tematy związane z samochodami, ich przebudową, naprawą. Tu możesz się podzielić doświadczeniami z przebudową samochodów, tworzeniem nowych oraz ich tuningiem.
ODPOWIEDZ
Raynevan
Użytkownik szos
Użytkownik szos
Posty: 27
Rejestracja: 03 sie 2019, 19:49
Lokalizacja: Wrocław

Amatorski TUNING by Ray

Post autor: Raynevan »

Cześć, od kilku dni jestem posiadaczem toru CARRERA Digital 124 DTM Premium Race 9,6m + rozbudowa do (uzupełnię jak zmierzę) z autkami 2x Mercedes C63 AMG DTM. Dodatkowo dokupiłem Audi R8 LMS wersja Policyjna.

Amatorska ocena aut:
Mercedes C63 AMG DTM w wersji kolorystycznej niebieski oraz szary. Autka maja delikatnie dłuższy tył (na oko 2cm) od Audi R8 LMS, z tego powodu słabiej trzymają się toru. Wersja Szara jest znacznie szybsza od wersji Niebieskiej, ale z tego co wyczytałem na forum to wina leży po stronie producenta silników i ich tolerancji.

Audi R8 LMS jest moim ulubieńcem ze względu na rozwijaną prędkość oraz trzymanie się toru.

Zabawa sprawia dużo frajdy dla mnie, dziewczyny oraz 4,5 letniego syna lecz jakość oryginalnych części potrafi zepsuć cała zabawę, dlatego zdecydowałem się na „lekki” tuning.

Czekam na zamówienie i edytując ten post będę zamieszczał zdjęcia lub filmiki z każdego etapu tuningu.


Zamówione zostało:
1. Silnik: Slot.it, Motor MN14H (Flat-6-RS) 25k obrotów 12v

2. Kable do podłączenia silniczka, nie chce używać oryginalnych ponieważ silnik jest do testów. W razie czego zmienię na oryginalny.

3. Zębatki do silnika: Slot.it, Motorritzelsatz, Inliner 8/9/10/11z

4. Frankenslot zestaw: Oś tylna z zębatkami: 50z, 48z, 46z, z mocowaniem na oś, felgi Frankenslot z oponami PU Frankenslot (nie znalazłem pasujących ORTMAN do tych felg)

5. Przednia lotka Frankenslot v3

6. Środki do konserwacji: SRP, Service-Set mit Öl, Reiniger, Tuning-Fluid und Grip-Pad


Mam nadzieje, że skompletowałem wszystko dobrze, a części nie wykorzystane będę mógł oddać. Podstawy będą zmienione w 3 autach, silnik tylko w jednym.

Na samym początku wystarczy zmienić dolną lotke i same opony, ale zdecydowałem się już na wszystko.
Awatar użytkownika
Petrus
Administrator
Administrator
Posty: 932
Rejestracja: 18 gru 2013, 11:01

Re: Amatorski TUNING by Ray

Post autor: Petrus »

Fajnie, fajnie, widzę że mocne tunningowanie się szykuje :D . Brawo! Czekamy na relację z zdjęciami.
Pozdaaaaaawiam :-)
Petrus
----------------------------------------
"Wcale nie trzeba być szybkim, aby być pierwszym"
Raynevan
Użytkownik szos
Użytkownik szos
Posty: 27
Rejestracja: 03 sie 2019, 19:49
Lokalizacja: Wrocław

Re: Amatorski TUNING by Ray

Post autor: Raynevan »

Problem jest tylko z felgami jak narazie. Wymiary felg Frankenslot nie pasują do wymiarow opon ORTMAN.

Znowu innych felg nie szukałem bo nie łapie się w tych rozmiarach wszystkich. Zakupiłem kompletny zestaw osi felg i zębatek. Szukam jeszcze łożysk kulkowych do osi oraz osi przedniej z niezależnie kręcącym się oponami, ale dzisiaj nie mogę tych osi znaleźć.
Raynevan
Użytkownik szos
Użytkownik szos
Posty: 27
Rejestracja: 03 sie 2019, 19:49
Lokalizacja: Wrocław

Re: Amatorski TUNING by Ray

Post autor: Raynevan »

I już pierwsza wtopa. Silnik Flat 6 25k RPM 12V jest za mały i nie pasuje do Carrera Digital 124.
Jest tez możliwość przykręcenia go za pomocą innych śrub i delikatnie wyszlifowania mocowania by pasowały blaszki do których kuruje się kable.
12V przeżyje zasilanie z 18V ?
ODPOWIEDZ