Witaj na forum torysamochodowe.pl!
Forum zostało zaktualizowane do najnowszej wersji oraz wprowadziłem kilka mechanizmów ochrony forum przed spamem.
Mam nadzieję, że teraz będziesz mógł używać forum w sposób prosty i bezproblemowy.
Bardzo proszę o ewentualne błędy i uwagi.
Zapraszam do subskrybcji kanału na YouTube SLOT CAR HOBBY LINK DO KANAŁU.
Forum zostało zaktualizowane do najnowszej wersji oraz wprowadziłem kilka mechanizmów ochrony forum przed spamem.
Mam nadzieję, że teraz będziesz mógł używać forum w sposób prosty i bezproblemowy.
Bardzo proszę o ewentualne błędy i uwagi.
Zapraszam do subskrybcji kanału na YouTube SLOT CAR HOBBY LINK DO KANAŁU.
Carrera D132 USB Track Call button
-
- Mistrz kierownicy
- Posty: 395
- Rejestracja: 11 kwie 2015, 22:25
- Lokalizacja: Kołobrzeg
Carrera D132 USB Track Call button
Witam,
czy ktoś z was rozpracowywał może ten czerwony "tajemniczy " przycisk?
https://www.youtube.com/watch?v=ng3bpOfqXpU
MRO
czy ktoś z was rozpracowywał może ten czerwony "tajemniczy " przycisk?
https://www.youtube.com/watch?v=ng3bpOfqXpU
MRO
- Petrus
- Administrator
- Posty: 932
- Rejestracja: 18 gru 2013, 11:01
Re: Carrera D132 USB Track Call button
Moim zdaniem dosyć skomplikowane rozwiązanie.
Jeśli program reaguje na wciśnięcie przycisku Start na CU (a myślę, że większość programów chyba tak - Cockpit = tak) to łatwiej podłączyć taki przycisk do Control Unit Carrery. Można podłączyć wiele takich przycisków dookoła całego toru. Działa bez zarzutu i jest bardzo nisko kosztowe.
Czy o to ci chodziło?
Jeśli program reaguje na wciśnięcie przycisku Start na CU (a myślę, że większość programów chyba tak - Cockpit = tak) to łatwiej podłączyć taki przycisk do Control Unit Carrery. Można podłączyć wiele takich przycisków dookoła całego toru. Działa bez zarzutu i jest bardzo nisko kosztowe.
Czy o to ci chodziło?
Pozdaaaaaawiam
Petrus
----------------------------------------
"Wcale nie trzeba być szybkim, aby być pierwszym"
Petrus
----------------------------------------
"Wcale nie trzeba być szybkim, aby być pierwszym"
-
- Mistrz kierownicy
- Posty: 395
- Rejestracja: 11 kwie 2015, 22:25
- Lokalizacja: Kołobrzeg
Re: Carrera D132 USB Track Call button
Petrus,
Czy przycisk służy do zatrzymania wyścigu łacznie z czasem, ustawienie pojazdów po kolizji i wznowieniu wyścigu?
Jak Ty rozwiazujesz ten problem, tzn, kolizja pojazdów i co dalej?
MRO
Czy przycisk służy do zatrzymania wyścigu łacznie z czasem, ustawienie pojazdów po kolizji i wznowieniu wyścigu?
Jak Ty rozwiazujesz ten problem, tzn, kolizja pojazdów i co dalej?
MRO
- DeathThorn
- Fast&Furious
- Posty: 506
- Rejestracja: 29 lis 2016, 14:36
- Lokalizacja: Osieki Lęborskie
- Kontakt:
Re: Carrera D132 USB Track Call button
ja np nie używam żadnych anty-kolizji u siebie , ktoś wypadnie w czasie wyścigu jego problem, trzeba myśleć w czasie jazdy
jak w realu czas się nie zatrzymuje jak ktoś błąd popełni sorry. Osobiście uważam ze chipy antykolizyjne trochę zabijają piękno, rywalizację i możliwości systemów cyfrowych. Ale to moje zdanie
jak w realu czas się nie zatrzymuje jak ktoś błąd popełni sorry. Osobiście uważam ze chipy antykolizyjne trochę zabijają piękno, rywalizację i możliwości systemów cyfrowych. Ale to moje zdanie
- Petrus
- Administrator
- Posty: 932
- Rejestracja: 18 gru 2013, 11:01
Re: Carrera D132 USB Track Call button
Wciśnięcie przycisku powoduje zatrzymanie całego wyścigu. Ponowne wciśnięcie uruchomienie wyścigu od momentu jego zatrzymania.
Jest to takie same działanie jakbyś wcisnal przycisk Start na Control Unit (masz Cu?). Jak podłącza się taki przycisk to jest to tak jakby przedłużenie tego przycisku Start.
Sprawdź sobie działanie w Realu.
Co do zasad w czasie wyścigu to najczęściej stosuje zasadę zatrzymania wyścigu gdy ktoś wyleci. Dzięki temu nie ma kolejnych zderzen w samochód który leży na torze. W wersji dla profesjonalistów, prowodyr takiego wypadku dostaje karę zjazdu do boxu i musi tam zjechać i odsiedziec 5 sekund (jest to wszystko związane z możliwościami Cockpit-xp a nie wiem jak jest w pozostałych programach).
Jak jeżdżą dzieciaki to naogol nie stosuje się powyższej zasady bo dla dzieciaków to za duże emocje dostać karę .
Jest to takie same działanie jakbyś wcisnal przycisk Start na Control Unit (masz Cu?). Jak podłącza się taki przycisk to jest to tak jakby przedłużenie tego przycisku Start.
Sprawdź sobie działanie w Realu.
Co do zasad w czasie wyścigu to najczęściej stosuje zasadę zatrzymania wyścigu gdy ktoś wyleci. Dzięki temu nie ma kolejnych zderzen w samochód który leży na torze. W wersji dla profesjonalistów, prowodyr takiego wypadku dostaje karę zjazdu do boxu i musi tam zjechać i odsiedziec 5 sekund (jest to wszystko związane z możliwościami Cockpit-xp a nie wiem jak jest w pozostałych programach).
Jak jeżdżą dzieciaki to naogol nie stosuje się powyższej zasady bo dla dzieciaków to za duże emocje dostać karę .
Pozdaaaaaawiam
Petrus
----------------------------------------
"Wcale nie trzeba być szybkim, aby być pierwszym"
Petrus
----------------------------------------
"Wcale nie trzeba być szybkim, aby być pierwszym"
-
- Mistrz kierownicy
- Posty: 395
- Rejestracja: 11 kwie 2015, 22:25
- Lokalizacja: Kołobrzeg
Re: Carrera D132 USB Track Call button
ok, dziękuję za wyjaśnienie.
na razie ścigamy się tylko z synkiem, więc nie znam ogólnie panujących zasad.
U nas jak ktoś wypadnie to ustawia ponownie samochód i go...
pozdr.
MRO
na razie ścigamy się tylko z synkiem, więc nie znam ogólnie panujących zasad.
U nas jak ktoś wypadnie to ustawia ponownie samochód i go...
pozdr.
MRO
- Petrus
- Administrator
- Posty: 932
- Rejestracja: 18 gru 2013, 11:01
Re: Carrera D132 USB Track Call button
No właśnie . Też tak mam jeden 14 lat drugi 1 miesiąc.mrobaszki pisze:ok, dziękuję za wyjaśnienie.
na razie ścigamy się tylko z synkiem, więc nie znam ogólnie panujących zasad.
U nas jak ktoś wypadnie to ustawia ponownie samochód i go...
pozdr.
MRO
Zatrzymywanie wyścigu przyda się z synkiem szczególnie wtedy jak macie ghost na torze.
Pozdaaaaaawiam
Petrus
----------------------------------------
"Wcale nie trzeba być szybkim, aby być pierwszym"
Petrus
----------------------------------------
"Wcale nie trzeba być szybkim, aby być pierwszym"
-
- Ścigant
- Posty: 105
- Rejestracja: 28 gru 2016, 06:48
- Lokalizacja: Konin
Re: Carrera D132 USB Track Call button
Dziś trochę się ścigałem, zauważyłem właśnie podobny problem z samochodem który wylatuje z trasy, przydaje się to zatrzymanie wyścigu.
Pomysł z podpięciem kilku przycisków do CU jest chyba najprostszy i najtańszy. Będę myślał nad wyprowadzenie na zewnątrz obudowy CU jakimś złączem. Potem do niego podpinać się równolegle z przewodami i przyciskami które rozmieścić dookoła trasy. Latanie do CU i szukanie tego małego przycisku start stop jest zupełnie nieporęczne.
Pomysł z podpięciem kilku przycisków do CU jest chyba najprostszy i najtańszy. Będę myślał nad wyprowadzenie na zewnątrz obudowy CU jakimś złączem. Potem do niego podpinać się równolegle z przewodami i przyciskami które rozmieścić dookoła trasy. Latanie do CU i szukanie tego małego przycisku start stop jest zupełnie nieporęczne.
- kempol
- Fast&Furious
- Posty: 423
- Rejestracja: 11 kwie 2015, 23:55
- Lokalizacja: Warszawa/Tarnowskie Góry
Re: Carrera D132 USB Track Call button
Ja problem rozwiązałem następująco:
do zarządzania wyścigiem używam programu HSS na laptopie, do którego mam podłączoną bezprzewodową klawiaturę, która jest dodatkowym przyciskiem oprócz przycisku start na CU. Dodatkowo z tej klawiatury nakładane są kary na zawodników którzy wypadli z toru lub złamali regulamin.
W Przypadku wypadnięcia z toru w miejscu łatwo i szybko dostępnym wkłada się samochód na tor bez zatrzymywania wyścigu, w każdym innym przypadku wyścig jest zatrzymywany, a na zawodnika nakładana jest kara postoju w pit stopie.
do zarządzania wyścigiem używam programu HSS na laptopie, do którego mam podłączoną bezprzewodową klawiaturę, która jest dodatkowym przyciskiem oprócz przycisku start na CU. Dodatkowo z tej klawiatury nakładane są kary na zawodników którzy wypadli z toru lub złamali regulamin.
W Przypadku wypadnięcia z toru w miejscu łatwo i szybko dostępnym wkłada się samochód na tor bez zatrzymywania wyścigu, w każdym innym przypadku wyścig jest zatrzymywany, a na zawodnika nakładana jest kara postoju w pit stopie.
Pozdrawiam
Kempol
-.- --- -.-. .... .- -- / -.-. .. ..-.. / .- -. .. ..-
"Ci którzy chcą szukają sposobu, ci którzy nie chcą szukają powodu"
Kempol
-.- --- -.-. .... .- -- / -.-. .. ..-.. / .- -. .. ..-
"Ci którzy chcą szukają sposobu, ci którzy nie chcą szukają powodu"