Witaj na forum torysamochodowe.pl!
Forum zostało zaktualizowane do najnowszej wersji oraz wprowadziłem kilka mechanizmów ochrony forum przed spamem.
Mam nadzieję, że teraz będziesz mógł używać forum w sposób prosty i bezproblemowy.
Bardzo proszę o ewentualne błędy i uwagi.
Zapraszam do subskrybcji kanału na YouTube SLOT CAR HOBBY LINK DO KANAŁU.
Forum zostało zaktualizowane do najnowszej wersji oraz wprowadziłem kilka mechanizmów ochrony forum przed spamem.
Mam nadzieję, że teraz będziesz mógł używać forum w sposób prosty i bezproblemowy.
Bardzo proszę o ewentualne błędy i uwagi.
Zapraszam do subskrybcji kanału na YouTube SLOT CAR HOBBY LINK DO KANAŁU.
100% mocy z kontrolera/dżojstika/regulatora prędkości GO!!!
- karolus maximus
- Użytkownik szos
- Posty: 98
- Rejestracja: 26 gru 2013, 20:34
100% mocy z kontrolera/dżojstika/regulatora prędkości GO!!!
Na wstępie chciałbym zaznaczyć ze nie biorę żadnej odpowiedzialności za wszelkie przeróbki i każdy kto ma zamiar je wykonać robi to na własną odpowiedzialność ;)Również nie jestem pomysłodawca tej przeróbki lecz znalazłem to jakiś czas temu szukając rożnych dziwnych rzeczy nt slot cars.
Jak wiadomo kontrolery GO!!! maja przyciski TURBO i z pilota można uzyskać 70% mocy po wciśnięciu kciuka do oporu + 30% po wciśnięciu przycisku TURBO co daje nam 100%. Można to odebrać jako tzw KERS z F1. Aby uzyskać 100% mocy na regulatorze bez użycia turbiny należy rozebrać pilot oraz samą końcówkę/wtyczkę. Pojawi nam się taki widok
Następnie należy zdemontować wnętrze czyli płytkę oporowa uważając na blaszki stykowe oraz same druciki ,odlutować czerwony kabelek wskazany wkrętakiem i schować tak by nie przeszkadzał.
Kolejnym krokiem jest odlutowanie kolejnego czerwonego kabelka, należy go przylutować do niebieskiego na samym dole .
Pilota można skręcić bez przycisku TURBO ,ułożyć odpowiednio kabelki i skręcić. Teraz przechodzimy do wtyczki. Trzeba użyć czegoś ostrego w moim przypadku był to nóż do tapet. Wtyczkę należy naciąć po bokach(wtyczka jest złożona na tzw zamek i nóż nie wejdzie do środka) oraz podważyć wewnątrz aż pęknie wewnętrzny kolek mocujący(jest oryginalnie sklejony) przy tym uważamy na blaszki oraz na kabelki.
Na zdjęciach poniżej jest ukazane oryginalne ułożenie kabli we wtyczce ,należy zamienić kabelek CZERWONY z NIEBIESKIM miejscami, można pociąć kable zostawiając blaszki na swym miejscu lub lutownica przygrzać plastik(w miejscu wskazania wkrętakiem)
Całość można złożyć, ja kleiłem wszystko klejem na gorąco ,gdyż można to później z łatwością rozkleić i powrócić do oryginalnego ułożenia.
Jak wiadomo kontrolery GO!!! maja przyciski TURBO i z pilota można uzyskać 70% mocy po wciśnięciu kciuka do oporu + 30% po wciśnięciu przycisku TURBO co daje nam 100%. Można to odebrać jako tzw KERS z F1. Aby uzyskać 100% mocy na regulatorze bez użycia turbiny należy rozebrać pilot oraz samą końcówkę/wtyczkę. Pojawi nam się taki widok
Następnie należy zdemontować wnętrze czyli płytkę oporowa uważając na blaszki stykowe oraz same druciki ,odlutować czerwony kabelek wskazany wkrętakiem i schować tak by nie przeszkadzał.
Kolejnym krokiem jest odlutowanie kolejnego czerwonego kabelka, należy go przylutować do niebieskiego na samym dole .
Pilota można skręcić bez przycisku TURBO ,ułożyć odpowiednio kabelki i skręcić. Teraz przechodzimy do wtyczki. Trzeba użyć czegoś ostrego w moim przypadku był to nóż do tapet. Wtyczkę należy naciąć po bokach(wtyczka jest złożona na tzw zamek i nóż nie wejdzie do środka) oraz podważyć wewnątrz aż pęknie wewnętrzny kolek mocujący(jest oryginalnie sklejony) przy tym uważamy na blaszki oraz na kabelki.
Na zdjęciach poniżej jest ukazane oryginalne ułożenie kabli we wtyczce ,należy zamienić kabelek CZERWONY z NIEBIESKIM miejscami, można pociąć kable zostawiając blaszki na swym miejscu lub lutownica przygrzać plastik(w miejscu wskazania wkrętakiem)
Całość można złożyć, ja kleiłem wszystko klejem na gorąco ,gdyż można to później z łatwością rozkleić i powrócić do oryginalnego ułożenia.
- Szybki
- Użytkownik szos
- Posty: 43
- Rejestracja: 22 gru 2013, 11:58
Re: 100% mocy z kontrolera/dżojstika/regulatora prędkości GO
Nawet nie wiedziałem, że mam tylko 70% mocy standardowo!
Po zaklejeniu wtyczek przyjdzie czas na 100% mocy. Zrobię może na początek jedno aby zobaczyć jak dzieciak sobie radzi.
Trochę się boję, ale co tam
Dzięki Karol! Super jasna instrukcja.
Po zaklejeniu wtyczek przyjdzie czas na 100% mocy. Zrobię może na początek jedno aby zobaczyć jak dzieciak sobie radzi.
Trochę się boję, ale co tam
Dzięki Karol! Super jasna instrukcja.
Szybko, Szybciej, ...... Szybki
Pozdrawiam
Pozdrawiam
- Petrus
- Administrator
- Posty: 932
- Rejestracja: 18 gru 2013, 11:01
Re: 100% mocy z kontrolera/dżojstika/regulatora prędkości GO
Karol,
rozwijasz się . Tak trzymaj. Bardzo dobry manual.
rozwijasz się . Tak trzymaj. Bardzo dobry manual.
Pozdaaaaaawiam
Petrus
----------------------------------------
"Wcale nie trzeba być szybkim, aby być pierwszym"
Petrus
----------------------------------------
"Wcale nie trzeba być szybkim, aby być pierwszym"
- Wojt.rak
- Użytkownik szos
- Posty: 69
- Rejestracja: 22 gru 2013, 11:37
Re: 100% mocy z kontrolera/dżojstika/regulatora prędkości GO
Dzięx za pomysł.
Papa
Wojtek
Mam Formułe !! Ale jazda !!
Wojtek
Mam Formułe !! Ale jazda !!
- GOPiotrGO
- Ścigant
- Posty: 139
- Rejestracja: 05 sty 2014, 23:09
Re: 100% mocy z kontrolera/dżojstika/regulatora prędkości GO
Bardzo dobry sposób. Też przeprowadziłem tą modyfikacje i jestem bardzo zadowolony. Dzięki temu jest znacznie większy zakres sterowania samochodzikiem. Tak naprawdę, jak już się trochę pojeździ i pobuduje tory, to wywala się wszystkie loopingi, zwężenia i inne kombinacje, które powodują wypadanie samochodzików. Wtedy można się skupić na jeżdżeniu i prawidłowej umiejętności sterowania samochodzikami. Wtedy też zaczyna się doceniać tą modyfikację.
W kolejnym etapie zrobiłem tzw. kontrolery Govolution , czyli przerobione kontrolery z Carrera Evolution i podłączone do szyny go. Są znacznie większe i bardziej precyzyjne (oraz w miarę tanie).
W kolejnym etapie zrobiłem tzw. kontrolery Govolution , czyli przerobione kontrolery z Carrera Evolution i podłączone do szyny go. Są znacznie większe i bardziej precyzyjne (oraz w miarę tanie).
- Slotman
- Starter
- Posty: 16
- Rejestracja: 08 sty 2014, 00:08
Re: 100% mocy z kontrolera/dżojstika/regulatora prędkości GO
GOPiotrGO pisze:Bardzo dobry sposób. Też przeprowadziłem tą modyfikacje i jestem bardzo zadowolony. Dzięki temu jest znacznie większy zakres sterowania samochodzikiem. Tak naprawdę, jak już się trochę pojeździ i pobuduje tory, to wywala się wszystkie loopingi, zwężenia i inne kombinacje, które powodują wypadanie samochodzików. Wtedy można się skupić na jeżdżeniu i prawidłowej umiejętności sterowania samochodzikami. Wtedy też zaczyna się doceniać tą modyfikację.
W kolejnym etapie zrobiłem tzw. kontrolery Govolution , czyli przerobione kontrolery z Carrera Evolution i podłączone do szyny go. Są znacznie większe i bardziej precyzyjne (oraz w miarę tanie).
Ciekawe co to jest to GOvolution. Nazwa super . Czy wymaga to wielu przeróbek? Brzmi rozsądnie, bo kontrolery od Carrery GO są dosyć małe jak na łapki "dużych" dzieci. Natomiast są idealne dla małych dzieci.
Trzymajcie się mocno kierownicy !!!
SLOTMAN
SLOTMAN
- Petrus
- Administrator
- Posty: 932
- Rejestracja: 18 gru 2013, 11:01
Re: 100% mocy z kontrolera/dżojstika/regulatora prędkości GO
GOPiotrGO pisze:Bardzo dobry sposób. Też przeprowadziłem tą modyfikacje i jestem bardzo zadowolony. Dzięki temu jest znacznie większy zakres sterowania samochodzikiem. Tak naprawdę, jak już się trochę pojeździ i pobuduje tory, to wywala się wszystkie loopingi, zwężenia i inne kombinacje, które powodują wypadanie samochodzików. Wtedy można się skupić na jeżdżeniu i prawidłowej umiejętności sterowania samochodzikami. Wtedy też zaczyna się doceniać tą modyfikację.
W kolejnym etapie zrobiłem tzw. kontrolery Govolution , czyli przerobione kontrolery z Carrera Evolution i podłączone do szyny go. Są znacznie większe i bardziej precyzyjne (oraz w miarę tanie).
Ciekawe, ciekawe. Jak to zrobic?
Pozdaaaaaawiam
Petrus
----------------------------------------
"Wcale nie trzeba być szybkim, aby być pierwszym"
Petrus
----------------------------------------
"Wcale nie trzeba być szybkim, aby być pierwszym"
- Wojt.rak
- Użytkownik szos
- Posty: 69
- Rejestracja: 22 gru 2013, 11:37
Re: 100% mocy z kontrolera/dżojstika/regulatora prędkości GO
Ja też bym chętnie się dowiedział. Po co to w ogóle przerabiać?
Papa
Wojtek
Mam Formułe !! Ale jazda !!
Wojtek
Mam Formułe !! Ale jazda !!
- karolus maximus
- Użytkownik szos
- Posty: 98
- Rejestracja: 26 gru 2013, 20:34
Re: 100% mocy z kontrolera/dżojstika/regulatora prędkości GO
Ciesze się , ze modyfikacja się spodobała, a jeśli chodzi o sterowniki z C EVO maja one inna oporność(nie pamiętam jaka) i auta są pod większą kontrolą , sam mam zamiar tak zrobić z tym , że nie chce rozcinać kabla z Evo tylko zrobić jakąś przejściówkę.
-
- Starter
- Posty: 1
- Rejestracja: 03 kwie 2014, 12:24
Re: 100% mocy z kontrolera/dżojstika/regulatora prędkości GO
Witam,
Nurtuje mnie jedno pytanie do autora tematu - czy demontaż wtyczki jest konieczny ? Wydaje mi się że można przelutować ( zamienić ) kabelki w pilocie pozostawiając "nierozbieralną" wtyczkę w stanie fabrycznym. Proszę o odpowiedź czy jest to możliwe ?
Pozdrawiam,
Artur
Nurtuje mnie jedno pytanie do autora tematu - czy demontaż wtyczki jest konieczny ? Wydaje mi się że można przelutować ( zamienić ) kabelki w pilocie pozostawiając "nierozbieralną" wtyczkę w stanie fabrycznym. Proszę o odpowiedź czy jest to możliwe ?
Pozdrawiam,
Artur
- karolus maximus
- Użytkownik szos
- Posty: 98
- Rejestracja: 26 gru 2013, 20:34
Re: 100% mocy z kontrolera/dżojstika/regulatora prędkości GO
Witam serdecznie ,po przeczytaniu posta wyżej poczułem się jak bym dostał z liścia i usłyszał CO TY ROBISZ!!! Jednocześnie spadł na mnie Dzwon Zygmunta .Oczywiście ,że można ,że tez wcześniej o tym nie pomyślałem, mam nadzieje ,że osoby które korzystały z tego poradnika nie maja mi tego za złe i przeróbkę zrobiły na sterowniku zamiast na wtyczce. Postaram się jak najszybciej to uzupełnić. Dzięki za uwagę.Chyba popełniłem błąd a opisie wtyczki z znamianą kabli powinno być CZARNY Z CZERWONYM ,muszę napisać do administratora o edycje postów gdyż nie mam teraz takiej możliwości :/
- karolus maximus
- Użytkownik szos
- Posty: 98
- Rejestracja: 26 gru 2013, 20:34
Re: 100% mocy z kontrolera/dżojstika/regulatora prędkości GO
i znowu blad juz napisalem do admina nie moge edytowac wpisow , kolega Toart troche mi namieszal w glowie jak spojrzalem do sterownika to czerwony z niebieskim sa w tym samym punkcie wiec zamiana nic tu nie pomoze a musze poszukac od czego jest jaki kolor kabelka ,teraz nie bede mogl spac
- karolus maximus
- Użytkownik szos
- Posty: 98
- Rejestracja: 26 gru 2013, 20:34
Re: 100% mocy z kontrolera/dżojstika/regulatora prędkości GO
ost posty do usuniecia wszystko jest w pozadku i nie mozna zaminic kabli tylko w sterowniku