Witaj na forum torysamochodowe.pl!
Forum zostało zaktualizowane do najnowszej wersji oraz wprowadziłem kilka mechanizmów ochrony forum przed spamem.
Mam nadzieję, że teraz będziesz mógł używać forum w sposób prosty i bezproblemowy.
Bardzo proszę o ewentualne błędy i uwagi.
Zapraszam do subskrybcji kanału na YouTube SLOT CAR HOBBY LINK DO KANAŁU.
Forum zostało zaktualizowane do najnowszej wersji oraz wprowadziłem kilka mechanizmów ochrony forum przed spamem.
Mam nadzieję, że teraz będziesz mógł używać forum w sposób prosty i bezproblemowy.
Bardzo proszę o ewentualne błędy i uwagi.
Zapraszam do subskrybcji kanału na YouTube SLOT CAR HOBBY LINK DO KANAŁU.
CockpitXP
- Petrus
- Administrator
- Posty: 932
- Rejestracja: 18 gru 2013, 11:01
Re: CockpitXP
Witaj,
niestety nie używam Driver Display, więc nie wiem.
Moim zdaniem jest to naprawdę bardzo dobry program. Jedynym jego mankamentem jest to, że jest po niemiecku. Ma jednak bardzo duże możliwości konfigurowania i dzięki temu można spolszczyć wiele komunikatów, ekranów oraz co najważniejsze, dzięki syntezie mowy dać komunikaty głosowe po polsku.
niestety nie używam Driver Display, więc nie wiem.
Moim zdaniem jest to naprawdę bardzo dobry program. Jedynym jego mankamentem jest to, że jest po niemiecku. Ma jednak bardzo duże możliwości konfigurowania i dzięki temu można spolszczyć wiele komunikatów, ekranów oraz co najważniejsze, dzięki syntezie mowy dać komunikaty głosowe po polsku.
Pozdaaaaaawiam
Petrus
----------------------------------------
"Wcale nie trzeba być szybkim, aby być pierwszym"
Petrus
----------------------------------------
"Wcale nie trzeba być szybkim, aby być pierwszym"
-
- Mistrz kierownicy
- Posty: 395
- Rejestracja: 11 kwie 2015, 22:25
- Lokalizacja: Kołobrzeg
Re: CockpitXP
Hej Petrus,
Skoro nie używasz DD to dla mnie oznacza że CXP daje takie możliwości że poprostu nie trzeba mieć DD aby widzieć stan zatankowania samochodów podczas wyścigu, dobrze rozumuje?
Pozdr.
MRO
Skoro nie używasz DD to dla mnie oznacza że CXP daje takie możliwości że poprostu nie trzeba mieć DD aby widzieć stan zatankowania samochodów podczas wyścigu, dobrze rozumuje?
Pozdr.
MRO
- Petrus
- Administrator
- Posty: 932
- Rejestracja: 18 gru 2013, 11:01
Re: CockpitXP
Oczywiście. W tym programie możesz mieć różne ekrany , pokazujące różne informacje w układzie jaki sobie zażyczysz. Jest w niego wbudowany kreator ekranów i sam możesz sobie je zmieniać. Ja się jednak w to nie bawiłem jeszcze, ponieważ jest dużo ekranów standardowych i takich zrobionych przez użytkowników, które udostępniają.mrobaszki pisze:Hej Petrus,
Skoro nie używasz DD to dla mnie oznacza że CXP daje takie możliwości że poprostu nie trzeba mieć DD aby widzieć stan zatankowania samochodów podczas wyścigu, dobrze rozumuje?
Pozdr.
MRO
Przykładowy ekran może wyglądać tak: W zielonych paskach widzisz stan paliwa.
Czerwony pasek pokazuje stan kary np. zjazdu do boxu. Stosuje się to gdy np. zawodnik "wyleci" z toru i trzeba zatrzymać cały wyścig. Wówczas w okresie np. kolejnych trzech okrążeń musi zjechać do boxu (nie może wówczas tankować) i "odsiedzieć" karę.
Na ekranie możesz umieścić zdjęcia samochodów jak i zawodników. W górnej części widzisz kto prowadzi, a kto jest na kolejnych pozycjach.
Ale ekrany mogą wyglądać też tak : itd.itd.
Generalnie dobrze używać standardowych, ale jak się ma chęci i czas to można eksperymentować z innymi.
Co jest bardzo ciekawe dla tego programu, to możliwość dokupienia dedykowanej skrzynki USB-BOX: Pozwala ona na dołączenie dodatkowych czujników i sterowanie wyjściami za pomocą programu. Można wówczas stosować bardzo wiele rozwiązań jak również używać czujników w torach analogowych.
Na przykład to nad czym teraz pracuję to że gdy samochód wjedzie do boxu, zapalają się światła w boxie oraz czerwony znak stopu przy wjeździe do tego boxu.
Możliwości jest naprawdę wiele i co najważniejsze przy odrobinie pracy.... działają .
Pozdaaaaaawiam
Petrus
----------------------------------------
"Wcale nie trzeba być szybkim, aby być pierwszym"
Petrus
----------------------------------------
"Wcale nie trzeba być szybkim, aby być pierwszym"
-
- Mistrz kierownicy
- Posty: 395
- Rejestracja: 11 kwie 2015, 22:25
- Lokalizacja: Kołobrzeg
Re: CockpitXP
Witam,
dziękuję za szczegółowy opis.
Nie pozostaje nic innego jak tylko zakupić oprogramowanie
Zastanawiam się tylko czy
dedykowanea skrzynka USB-BOX potrzebna jest również na początku zabawy z pomiarem czasów,
czy wystarczy kabel przyłączeniowy i oprogramowanie.
Pozdr
MRO
dziękuję za szczegółowy opis.
Nie pozostaje nic innego jak tylko zakupić oprogramowanie
Zastanawiam się tylko czy
dedykowanea skrzynka USB-BOX potrzebna jest również na początku zabawy z pomiarem czasów,
czy wystarczy kabel przyłączeniowy i oprogramowanie.
Pozdr
MRO
- Petrus
- Administrator
- Posty: 932
- Rejestracja: 18 gru 2013, 11:01
Re: CockpitXP
mrobaszki pisze:Witam,
dziękuję za szczegółowy opis.
Nie pozostaje nic innego jak tylko zakupić oprogramowanie
Zastanawiam się tylko czy
dedykowanea skrzynka USB-BOX potrzebna jest również na początku zabawy z pomiarem czasów,
czy wystarczy kabel przyłączeniowy i oprogramowanie.
Pozdr
MRO
Na początek, jeśli masz tankowanie za pomocą PitStopu, to z zupełnością wystarczy program i kabelek. I tak będzie ogrom funkcji i radochy.
Kupujesz? Jak tak to pozdrów Petera (właściciela programu) od nas z Polski .
Pozdaaaaaawiam
Petrus
----------------------------------------
"Wcale nie trzeba być szybkim, aby być pierwszym"
Petrus
----------------------------------------
"Wcale nie trzeba być szybkim, aby być pierwszym"
-
- Mistrz kierownicy
- Posty: 395
- Rejestracja: 11 kwie 2015, 22:25
- Lokalizacja: Kołobrzeg
Re: CockpitXP
Hej,
po ostatnich nieplanowanych zakupach , zakup oprogramowania trzeba będzie przesunąć w czasie, ale nie mogłem oprzeć się Audi A5.
Pozdr.
MRO
po ostatnich nieplanowanych zakupach , zakup oprogramowania trzeba będzie przesunąć w czasie, ale nie mogłem oprzeć się Audi A5.
Pozdr.
MRO
- Petrus
- Administrator
- Posty: 932
- Rejestracja: 18 gru 2013, 11:01
Re: CockpitXP
Znam ten ból.
Pozdaaaaaawiam
Petrus
----------------------------------------
"Wcale nie trzeba być szybkim, aby być pierwszym"
Petrus
----------------------------------------
"Wcale nie trzeba być szybkim, aby być pierwszym"