Witaj na forum torysamochodowe.pl!
Forum zostało zaktualizowane do najnowszej wersji oraz wprowadziłem kilka mechanizmów ochrony forum przed spamem.
Mam nadzieję, że teraz będziesz mógł używać forum w sposób prosty i bezproblemowy.
Bardzo proszę o ewentualne błędy i uwagi.
Zapraszam do subskrybcji kanału na YouTube SLOT CAR HOBBY LINK DO KANAŁU.
Forum zostało zaktualizowane do najnowszej wersji oraz wprowadziłem kilka mechanizmów ochrony forum przed spamem.
Mam nadzieję, że teraz będziesz mógł używać forum w sposób prosty i bezproblemowy.
Bardzo proszę o ewentualne błędy i uwagi.
Zapraszam do subskrybcji kanału na YouTube SLOT CAR HOBBY LINK DO KANAŁU.
Szybkość, Szybkość, Jesteeem Szybki! - czyli modyfikacje silników i reszty
-
- Starter
- Posty: 21
- Rejestracja: 24 sty 2016, 17:03
Szybkość, Szybkość, Jesteeem Szybki! - czyli modyfikacje silników i reszty
Witam,
Czy ktoś z Was ma doświadczenie z modyfikacją silników/osiek? Pozmieniałem w moich autach silniki na 1.2A, 30k obrotów. Osie jednak nie są za mocne i rozpadają się koła zębate. Czy ktoś testował rozwiązania z Frankenslot.de? A może istnieje jakiś inny producent części tuningowanych do aut?
Czy ktoś z Was ma doświadczenie z modyfikacją silników/osiek? Pozmieniałem w moich autach silniki na 1.2A, 30k obrotów. Osie jednak nie są za mocne i rozpadają się koła zębate. Czy ktoś testował rozwiązania z Frankenslot.de? A może istnieje jakiś inny producent części tuningowanych do aut?
- Petrus
- Administrator
- Posty: 932
- Rejestracja: 18 gru 2013, 11:01
Re: Szybkość, Szybkość, Jesteeem Szybki! - czyli modyfikacje silników i reszty
MarekW pisze:Witam,
Czy ktoś z Was ma doświadczenie z modyfikacją silników/osiek? Pozmieniałem w moich autach silniki na 1.2A, 30k obrotów. Osie jednak nie są za mocne i rozpadają się koła zębate. Czy ktoś testował rozwiązania z Frankenslot.de? A może istnieje jakiś inny producent części tuningowanych do aut?
Ja z frankenslot.de kupowałem tylko opony (do 1:24) oraz prowadnice. Niestety z silnikami i ośkami nie mam żadnego doświadczenia. Opisz conieco bo jest to bardzo ciekawe. Co zmieniłeś, jakie są tego efekty, gdzie kupiłeś?
EDIT: No i bym skłamał Zmieniałem również ośkę zębatkę na metalową i koła. Trochę czasu temu to było więc nie pamiętam za dobrze. Jazda się dramatycznie po tym zmieniała. Będę musiał sobie jutro przypomnieć.....
Pozdaaaaaawiam
Petrus
----------------------------------------
"Wcale nie trzeba być szybkim, aby być pierwszym"
Petrus
----------------------------------------
"Wcale nie trzeba być szybkim, aby być pierwszym"
- GOPiotrGO
- Ścigant
- Posty: 139
- Rejestracja: 05 sty 2014, 23:09
Re: Szybkość, Szybkość, Jesteeem Szybki! - czyli modyfikacje silników i reszty
A jaka jest różnica w jeździe między standardowym silnikiem a takim tunningowym? Jeździsz z wszystkimi magnesami?
-
- Starter
- Posty: 21
- Rejestracja: 24 sty 2016, 17:03
Re: Szybkość, Szybkość, Jesteeem Szybki! - czyli modyfikacje silników i reszty
Jeżdzę ze wzmocnionymi magnesami - podwójny zestaw.
1.2A jest jakieś 10%-20% szybsze od 0.8A na takiej trasie jak moja. Zwykłe auta potrzebuje min 14 sekund na okrążenie, tunowane ponad 11 sek.
1.2A jest jakieś 10%-20% szybsze od 0.8A na takiej trasie jak moja. Zwykłe auta potrzebuje min 14 sekund na okrążenie, tunowane ponad 11 sek.
- Petrus
- Administrator
- Posty: 932
- Rejestracja: 18 gru 2013, 11:01
Re: Szybkość, Szybkość, Jesteeem Szybki! - czyli modyfikacje silników i reszty
Ja jeżdżę bez magnesów ze zmienioną zębatką i kołami i oponami. Próbowałeś , na tym silniku w takiej konfiguracji? Jestem ciekaw czy da się to ogarnąć. Dla mnie przy standardowym napięciu samochody są trochę wolne. Więc czasami podkręcam napięcie nawet do 20V .
Pozdaaaaaawiam
Petrus
----------------------------------------
"Wcale nie trzeba być szybkim, aby być pierwszym"
Petrus
----------------------------------------
"Wcale nie trzeba być szybkim, aby być pierwszym"
-
- Starter
- Posty: 21
- Rejestracja: 24 sty 2016, 17:03
Re: Szybkość, Szybkość, Jesteeem Szybki! - czyli modyfikacje silników i reszty
Nie. Mój tor na razie nie ma poboczy. Biorąc pod uwagę jak często wypadam i w jakim stanie są auta - raczej to na razie nie przejdzie.
Gdzie kupowałeś zębatki/koła?
20V - mój zasilacz daje 18.2V max. Świadomie taki wybrałem aby młodzież nie podkręciła za dużo.
Gdzie kupowałeś zębatki/koła?
20V - mój zasilacz daje 18.2V max. Świadomie taki wybrałem aby młodzież nie podkręciła za dużo.
- Petrus
- Administrator
- Posty: 932
- Rejestracja: 18 gru 2013, 11:01
Re: Szybkość, Szybkość, Jesteeem Szybki! - czyli modyfikacje silników i reszty
Zębatki i koła oraz opony kupowałem w Frankenslot. Bardzo polecam . To są wówczas inne samochody, włącznie z dźwiękiem jaki jest po założeniu zębatek .MarekW pisze:Nie. Mój tor na razie nie ma poboczy. Biorąc pod uwagę jak często wypadam i w jakim stanie są auta - raczej to na razie nie przejdzie.
Gdzie kupowałeś zębatki/koła?
20V - mój zasilacz daje 18.2V max. Świadomie taki wybrałem aby młodzież nie podkręciła za dużo.
Na 1:24, 20 V czasami się przydaje. Nie trzeba wówczas zmieniać silniczków .
Pozdaaaaaawiam
Petrus
----------------------------------------
"Wcale nie trzeba być szybkim, aby być pierwszym"
Petrus
----------------------------------------
"Wcale nie trzeba być szybkim, aby być pierwszym"