Zapraszam do subskrybcji kanału na YouTube SLOT CAR HOBBY LINK DO KANAŁU.
Dzięki temu będziesz informowany na bieżąco o nowych filmach. Znajdziesz tam informację dotyczącą torów wyścigowych, instrukcji, prezentacji i ciekawostek.
Oczywiście im więcej subskrypcji to więcej motywacji do tworzenia nowych filmów :-).
Dziękuję!

Carrera Hybrid System

Wszystkie tematy związane z prądem, elektroniką, zasilaniem itp.
Awatar użytkownika
DeathThorn
Fast&Furious
Fast&Furious
Posty: 468
Rejestracja: 29 lis 2016, 14:36
Lokalizacja: Osieki Lęborskie
Kontaktowanie:

Carrera Hybrid System

Post #1 autor: DeathThorn » 10 sty 2019, 12:13

Hell - o

Panowie taki nowy temat stawiam , bo nie wiem czy już był a zaczynam sie interesowac tym tematem

Chciałbym docelowo zbudowac tor hybrydowy Carrera Analog/Digital

Ktoś? Coś? jakieś pomysły?

Niby proste => wstawiamy obie "matki" w tor i odcinamy jeden zasilacz na zmiane z drugim :)
ale chyba nie do końca :?: :?: :?:

al3x
Starter
Starter
Posty: 20
Rejestracja: 01 sty 2019, 15:13

Re: Carrera Hybrid System

Post #2 autor: al3x » 10 sty 2019, 13:15

Nie sądzę żeby było inne rozwiązanie.
Nie sądzę też żeby dwa podłączone do jednego toru CU w jakiś sposób sobie przeszkadzały (jeśli jeden jest wyłączony).

Wiem, że jedna osoba zrobiła tor "Targa Florio" i tam był troche zmodernizowany Powerbase od Scalextric - tak że na jednym CU można było używać toru jako analogowego i cyfrowego. Nazywał to bodajże "Powerbase Pro 1.8f s-h" ale nie udało mi się jeszcze rozkodować tej tajemniczej nazwy :D

al3x
Starter
Starter
Posty: 20
Rejestracja: 01 sty 2019, 15:13

Re: Carrera Hybrid System

Post #3 autor: al3x » 11 sty 2019, 00:00

Ha! Żeby było prościej (i śmieszniej) to nawet ja mam taki hybrydowy CU :D tylko ze jest to Scalextric ARC ONE. Dziś pierwszy raz otworzyłem instrukcje i okazało się ze jest tam przełącznik pomiędzy digital, a analog :)

Awatar użytkownika
DeathThorn
Fast&Furious
Fast&Furious
Posty: 468
Rejestracja: 29 lis 2016, 14:36
Lokalizacja: Osieki Lęborskie
Kontaktowanie:

Re: Carrera Hybrid System

Post #4 autor: DeathThorn » 11 sty 2019, 07:17

na Scalextric to wiem :twisted: Ale nic Wam Panowie nie ujmując systemy Scalextric są dużo mniej zaawansowane technologiczne niż Carrera Digital 8-) W SCX / Scalextric wszystko jest proste :roll:

al3x
Starter
Starter
Posty: 20
Rejestracja: 01 sty 2019, 15:13

Re: Carrera Hybrid System

Post #5 autor: al3x » 11 sty 2019, 09:31

Ja nie sądziłem, że jest jakakolwiek znacząca różnica pomiędzy Carrerą, a Scalextric :P To co dla mnie było na plus to juz w standardzie bardzo rozbudowana aplikacja, i to że w łatwy sposób można przekształcić (lub zbudować od podstaw) model analogowy na digital. Poza tym ogólnie na świecie jednak więcej osób korzysta z Scalextric'a niż Carrery. Problem to dostępność w Polsce... Ja wszystko ściągam z UK.

Carrera ma za to tą przewagę, że w Polsce jest tego więcej = tańsze są wszystkie dodatkowe akcesoria, nie mówiąc już o rzeczach z drugiej ręki.

Awatar użytkownika
DeathThorn
Fast&Furious
Fast&Furious
Posty: 468
Rejestracja: 29 lis 2016, 14:36
Lokalizacja: Osieki Lęborskie
Kontaktowanie:

Re: Carrera Hybrid System

Post #6 autor: DeathThorn » 11 sty 2019, 09:36

Tak masz racje. ale jezeli chcialbyś sie bawic skala 1:24 to z torow produkowanych tylko Carrera na Scalextricu nie pojezdzisz 1:24 bo torowisko jest za waskie. Carrera ma najszrsze tory jesli chodzi o systemy z plastiku :twisted: Ja mam torowiska Carrery GO, Evolution i Digital, SCX, Scalextric i w skali 1:32 ( Classic, Sport ) i 1:64 oraz NINCO 1:32 także mogę powiedzieć że znam wszystkie + i - torowisk :mrgreen:

al3x
Starter
Starter
Posty: 20
Rejestracja: 01 sty 2019, 15:13

Re: Carrera Hybrid System

Post #7 autor: al3x » 11 sty 2019, 10:18

No tak! zapomniałem o 1:24 :D
To spory atut dla każdego kto ma miejsce na taki duży tor. Niestety ja ledwo zmieszczę 1:32, a to, że tor jest węższy to w tym przypadku też atut.

Trzeba przyznać, że kolekcję masz pokaźną ;)

Awatar użytkownika
DeathThorn
Fast&Furious
Fast&Furious
Posty: 468
Rejestracja: 29 lis 2016, 14:36
Lokalizacja: Osieki Lęborskie
Kontaktowanie:

Re: Carrera Hybrid System

Post #8 autor: DeathThorn » 11 sty 2019, 11:04

no mam mam i brak miejsca na porzadny tor w duzej skali. Na razie tylko tor GO buduje na 4 paski i już mnie kobieta goni :)
Zbieram fundusze obecnie na remont garazu i wtedy machne porzadna makiete w duzej skali :)


Wróć do „Elektronika do torów Carrera Evolution i Digital 132 i 124”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości