Wszystko o Slot cars - tory samochodowe w skali 1:43 i 1:32 oraz 1:24. Carrera GO, Carrera Digital 143 i Carrera Digital 132, Scalextric, Ninco itp. Tor wyścigowy dla hobbysty i początkującego
Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Witaj na forum torysamochodowe.pl!
Forum zostało zaktualizowane do najnowszej wersji oraz wprowadziłem kilka mechanizmów ochrony forum przed spamem.
Mam nadzieję, że teraz będziesz mógł używać forum w sposób prosty i bezproblemowy.
Tematy związane z samochodami, ich przebudową, naprawą. Tu możesz się podzielić doświadczeniami z przebudową samochodów, tworzeniem nowych oraz ich tuningiem.
figar3 pisze:Ja mam 3 auta Laferrari i ostatnie które kupiłem (czerwone) było wyraźnie szybsze niż pierwsze (białe). Po dłuższym testowaniu (wymieniałem wszystko w środku) wyszło, że silnik. I tutaj zauważyłem że kręcąc tylnią osią (palcem) wyraźnie było czuć większy opór w białym modelu (tym wolniejszym) niż w czerwonym (tym szybszym). Rozebrałem silniczek i nasmarowałem tym co miałem pod ręką (olej kujawski). Efekt był natychmiastowy i białe autko zaczeło jeździć tak szybko jak czerwone. Niestety po kilkunastu posiedzeniach silnik zdechł. Jednak po rozmowie z kolegą z pracy, który zna się na silnikach wyszło, że było to zwarcie na uzwojeniach silnika. Na ten moment wsadziłem tam silnik z audi a5 i mam zamiar zamówić nowy. W ten weekend będę testował wszystkie trzy Laferrari (nie posiadając jeszcze nowego silnika) i dam znać czy osiągają podobne prędkości. Jednak jestem gotowy ponownie naoliwić te które okażą się wolniejsze od reszty i też postaram się to potem opisać.
Ciekawe, ciekawe. Bardzo jestem ciekaw wyniku testu.
Pozdaaaaaawiam Petrus
----------------------------------------
"Wcale nie trzeba być szybkim, aby być pierwszym"
JA też ostatnio testowałem wszystkie swoje auta. Także smarowałem silniki oraz ośki. Niestety poprawa nie jest taka żeby samochody się w osiągach wyrównały. I już wiem na pewno że wszystko zależy od silnika. Dzisiaj przekładałem silniki pomiędzy samochodami i zawsze osiągi najlepsze ma to auto które ma najlepszy silnik. Wcześniej ktoś robił na tym forum wywód że to zależy od auta od opon od ciężaru, długości i szerokości auta, ale niestety tak nie jest.
Moje auta są skrajnie różne. Ale kiedy mają najlepszy mój silnik to zawsze są najszybsze. i dodatkowo czas okrążenia jest prawie taki sam. Nie ma znaczenia auto. Testy robię na około 40 okrążeniach i zapisuję najlepsze. Jedynie małe znaczenie ma siła przyciągania samochodu do toru przez magnes. Wiadomo szybciej pokonuje się wtedy zakręty. Więc jak kolega wyżej też kupię kilka zapasowych silników żeby stajnia się bardziej wyrównała.
Norbert.