Witaj na forum torysamochodowe.pl!
Forum zostało zaktualizowane do najnowszej wersji oraz wprowadziłem kilka mechanizmów ochrony forum przed spamem.
Mam nadzieję, że teraz będziesz mógł używać forum w sposób prosty i bezproblemowy.
Bardzo proszę o ewentualne błędy i uwagi.
Zapraszam do subskrybcji kanału na YouTube SLOT CAR HOBBY LINK DO KANAŁU.
Forum zostało zaktualizowane do najnowszej wersji oraz wprowadziłem kilka mechanizmów ochrony forum przed spamem.
Mam nadzieję, że teraz będziesz mógł używać forum w sposób prosty i bezproblemowy.
Bardzo proszę o ewentualne błędy i uwagi.
Zapraszam do subskrybcji kanału na YouTube SLOT CAR HOBBY LINK DO KANAŁU.
Porsche 917K Carrera Digital 124 - Tunning, zmiana osi, zębatki, opon itd.
- Petrus
- Administrator
- Posty: 932
- Rejestracja: 18 gru 2013, 11:01
Porsche 917K Carrera Digital 124 - Tunning, zmiana osi, zębatki, opon itd.
Witam,
Ostatnio bardzo przypadł mi do gustu samochód Porsche 917K w wersji Carrera Digital 124. Porsche 917K Martini International "No.35", Watkins Glen 6h 1970.
Niski poziom środka ciężkości powoduje, że bardzo dobrze się go prowadzi i jest dość szybki. Zdecydowałem się również na dość mocny tunning tego samochodu. Całość zawarłem w tutorialu poniżej. Tutaj znajdziecie film - Carrera Digital w skali 1:24 - Porsche 917K.
Subskrybujcie kanał youtube torysamochodowe.pl.
Miłego oglądania.
Ostatnio bardzo przypadł mi do gustu samochód Porsche 917K w wersji Carrera Digital 124. Porsche 917K Martini International "No.35", Watkins Glen 6h 1970.
Niski poziom środka ciężkości powoduje, że bardzo dobrze się go prowadzi i jest dość szybki. Zdecydowałem się również na dość mocny tunning tego samochodu. Całość zawarłem w tutorialu poniżej. Tutaj znajdziecie film - Carrera Digital w skali 1:24 - Porsche 917K.
Subskrybujcie kanał youtube torysamochodowe.pl.
Miłego oglądania.
Pozdaaaaaawiam
Petrus
----------------------------------------
"Wcale nie trzeba być szybkim, aby być pierwszym"
Petrus
----------------------------------------
"Wcale nie trzeba być szybkim, aby być pierwszym"
-
- Ścigant
- Posty: 105
- Rejestracja: 28 gru 2016, 06:48
- Lokalizacja: Konin
Re: Porsche 917K Carrera Digital 124 - Tunning, zmiana osi, zębatki, opon itd.
Czy te łożyska na tylnej osi można też w D132 dodać ?
A co mi tam na przedniej też, widziałem w niektórych modelach odseparowane od siebie przednie koła ale czy to coś daje to nie wiem, bo w zakręcie to chyba jedno się tylko po torze ślizga a przeciwne pewnie w powietrzu jest, na prostej nie ma znaczenia.
A co mi tam na przedniej też, widziałem w niektórych modelach odseparowane od siebie przednie koła ale czy to coś daje to nie wiem, bo w zakręcie to chyba jedno się tylko po torze ślizga a przeciwne pewnie w powietrzu jest, na prostej nie ma znaczenia.
- DeathThorn
- Fast&Furious
- Posty: 506
- Rejestracja: 29 lis 2016, 14:36
- Lokalizacja: Osieki Lęborskie
- Kontakt:
Re: Porsche 917K Carrera Digital 124 - Tunning, zmiana osi, zębatki, opon itd.
super auto i zajebista robota, kuzwa przesiadlbym sie na 1:24 ale nie stac mnie niestety, ale kiedyś z pewnoscia zakupie jakies wozidlo cyfrowe 1:24 zeby mieć na sciganie z Wami bo jak już mamy sie scigać to w tej samiej skali przeciez
-
- Mistrz kierownicy
- Posty: 395
- Rejestracja: 11 kwie 2015, 22:25
- Lokalizacja: Kołobrzeg
Re: Porsche 917K Carrera Digital 124 - Tunning, zmiana osi, zębatki, opon itd.
Dobra robota!
Podnosisz tak poprzeczkę tymi filmami, że jakieś tam oświetlenie w Ferrari to pesteczka
Przy następnym filmie dodaj proszę info jakie elementy są dokupowanymi, a jakie są od seryjnego pojazdu.
Poproszę również o dokładny opis montażu kondensatora.
Pozdrawiam i czekamy na następne filmy.
MRO
Ps. kiedy Ty znajdujesz na to czas?
Podnosisz tak poprzeczkę tymi filmami, że jakieś tam oświetlenie w Ferrari to pesteczka
Przy następnym filmie dodaj proszę info jakie elementy są dokupowanymi, a jakie są od seryjnego pojazdu.
Poproszę również o dokładny opis montażu kondensatora.
Pozdrawiam i czekamy na następne filmy.
MRO
Ps. kiedy Ty znajdujesz na to czas?
- Petrus
- Administrator
- Posty: 932
- Rejestracja: 18 gru 2013, 11:01
Re: Porsche 917K Carrera Digital 124 - Tunning, zmiana osi, zębatki, opon itd.
Dzięki za miłe słowa.
Oświetlenie w Ferrari jest tak samo ważne. Ja do publikacji Twojego postu myślałem, że potrzebny jest opornik .A tu patrz... jak dużo można się od siebie nawzajem nauczyć.
Elementy, które montuję w samochodzie są wszystkie dokupione.
Zrobię filmik na temat kondensatora, mam nadzieję, że niedługo.
Oświetlenie w Ferrari jest tak samo ważne. Ja do publikacji Twojego postu myślałem, że potrzebny jest opornik .A tu patrz... jak dużo można się od siebie nawzajem nauczyć.
Elementy, które montuję w samochodzie są wszystkie dokupione.
Zrobię filmik na temat kondensatora, mam nadzieję, że niedługo.
Pozdaaaaaawiam
Petrus
----------------------------------------
"Wcale nie trzeba być szybkim, aby być pierwszym"
Petrus
----------------------------------------
"Wcale nie trzeba być szybkim, aby być pierwszym"
- kempol
- Fast&Furious
- Posty: 423
- Rejestracja: 11 kwie 2015, 23:55
- Lokalizacja: Warszawa/Tarnowskie Góry
Re: Porsche 917K Carrera Digital 124 - Tunning, zmiana osi, zębatki, opon itd.
Gratulacje Petrus, pięknie
Pozdrawiam
Kempol
-.- --- -.-. .... .- -- / -.-. .. ..-.. / .- -. .. ..-
"Ci którzy chcą szukają sposobu, ci którzy nie chcą szukają powodu"
Kempol
-.- --- -.-. .... .- -- / -.-. .. ..-.. / .- -. .. ..-
"Ci którzy chcą szukają sposobu, ci którzy nie chcą szukają powodu"
-
- Mistrz kierownicy
- Posty: 300
- Rejestracja: 16 lut 2018, 11:13
Re: Porsche 917K Carrera Digital 124 - Tunning, zmiana osi, zębatki, opon itd.
Jakiego rodzaju silnik jest w autach carrera 124? Flat6 czy coś innego?